Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Kia XCeed: uterenowiony hatchback, w którym wygląd nie jest jedyną zaletą Test: Porsche 911 Turbo S kontra McLaren GT: superauto zamiast odrzutowca Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze BMW 640i (F12) Cabriolet - test Nowe Suzuki Swift Sport to kiepski hot hatch, ale za to świetne GTi Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć Volvo V90 D5 Polestar Inscription - dobre jak nigdy, szwedzkie jak zawsze Škoda Rapid Spaceback 1,4 TSI DSG Style Plus - władca przestrzeni - test cz.1 Opel Astra Sedan 1,6 CDTi vs. Renault Fluence 1,6 dCi vs. Škoda Octavia 1,2 TSI vs. Toyota Corolla 1,6 Valvematic - test Toyota RAV4 D-4D 125 Premium Tech - nowa twarz [test autokult.pl] Test: Porsche Panamera GTS - bez kompromisów Lexus CT200h F-Sport, czyli drapieżny styl "eko" [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M340i xDrive - dżentelmen, który wyznaje stare bawarskie zasady Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Hyundai Bayon - i20 w nowych ciuszkach Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy