Tak wygląda kokpit McLarena P1 GTR

McLaren opublikował zdjęcia z testów i w tym również kokpitu modelu dla wyjątkowych klientów – P1 GTR.

Obraz
Marcin Łobodziński

McLaren P1 GTR Driver Program przeznaczony dla bardzo bogatych kierowców, którzy będą mogli pojeździć swoimi zindywidualizowanymi maszynami tylko i wyłącznie po torach wyścigowych kosztuje niespełna 2 miliony funtów brytyjskich. Każdy z klientów dostanie przystosowany do torowych zmagań samochód z dopasowanymi do ciała kubełkowymi fotelami i mocno zmienionym wnętrzem, które można śmiało przemianować na kokpit.

Masa włókna węglowego i typowo wyścigowy zestaw wskaźników uzupełnia kierownica wzorowana na tych, których używa się w F1. Na niej znajdują się przyciski i pokrętła do regulacji parametrów samochodu i włączania niektórych funkcji, m. in. systemu DRS znanego również z Formuły 1. Centralny monitor wyświetla mapę toru.

Obraz

Jedyny luksus jaki oferuje każdy z egzemplarzy to system klimatyzacji. Reszta jest surowa jak w wyścigowych maszynach. Nawet fotele nie maja żadnej regulacji ani poduszek podnoszących komfort jazdy. Nie o komfort bowiem chodzi w tym modelu.

The McLaren P1™ GTR Programme

McLaren P1 GTR - galeria zdjęć

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/10] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy