WAŻNE
TERAZ

Iga grała o wszystko. Kosmiczne widowisko w WTA Finals

Saab 900 Turbo jako limuzyna

Tworzenie długiej limuzyny na bazie zwykłego samochodu jest działaniem bardzo ryzykownym. W końcu normalne auto można tak bardzo oszpecić, że zamiast prestiżu limuzyny spotkamy się z kpiną przechodniów. Na stronach Autokult.pl mogliście poczytać już o niejednej modyfikacji mającej na celu przedłużenie nadwozia w stylu limuzyny, jednak o tym aucie marki Saab jeszcze nie pisaliśmy. Oto jedyny w swoim rodzaju Saab 900 Turbo.

Saab 900 Turbo limuzynaSaab 900 Turbo limuzyna
Arkadiusz Gabrysiak

Tworzenie długiej limuzyny na bazie zwykłego samochodu jest działaniem bardzo ryzykownym. W końcu normalne auto można tak bardzo oszpecić, że zamiast prestiżu limuzyny spotkamy się z kpiną przechodniów. Na stronach Autokult.pl mogliście poczytać już o niejednej modyfikacji mającej na celu przedłużenie nadwozia w stylu limuzyny, jednak o tym aucie marki Saab jeszcze nie pisaliśmy. Oto jedyny w swoim rodzaju Saab 900 Turbo.

Szczerze mówiąc, trudno mi podjąć jednoznaczną decyzję, czy samochód to "hit czy kit". Najrozsądniej będzie go zaliczyć do pośredniej kategorii, ponieważ nie wygląda tragicznie, a jego klasyczny wygląd został zachowany. Oczywiście, dziwnie się patrzy na przedłużone o 180 cm nadwozie, jednak trzeba przyznać, że samochód ma coś w sobie.

Obraz

Jest to Saab 900 Turbo z 1985 roku, który został przerobiony (podobno) przez pasjonata marki. Na liczniku zobaczymy 233 300 kilometrów, a w środku znajdziemy manualną skrzynię biegów. Niestety, sprzedający nie udostępnił żadnych zdjęć wnętrza pojazdu - szkoda, bo z chęcią zobaczyłbym, jak został zaaranżowany środek tej limuzyny.

Saab 900 pierwszej generacji był produkowany w latach 1978-1993. Przez ten długi okres Saab wypuścił na rynek aż 5 wersji nadwoziowych, jednak pech chciał, że nie było tam limuzyny. Więc jeśli koniecznie chcielibyście zostać właścicielami przedłużonego Saaba 900, to macie ku temu niepowtarzalną okazję - samochód można nabyć za 12 500 dolarów, czyli około 35 400 złotych. Są chętni?

Obraz

Źródło: Saab Net

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Znamy datę. W życie wejdą wielkie zmiany w przepisach
Elektryki w Polsce rosną w siłę. Trend może jednak wkrótce zwolnić
Elektryki w Polsce rosną w siłę. Trend może jednak wkrótce zwolnić
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Nowy Mercedes CLA doczekał się wersji spalinowej. Wiemy, ile kosztuje
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej
Wyprzedaż rocznika w Toyocie. Nawet 50 tys. zł taniej
Unia chce tańszych aut. Oto, co może być "wycięte" z nowych samochodów
Unia chce tańszych aut. Oto, co może być "wycięte" z nowych samochodów
Trzy chińskie marki w top 20. Te auta kupowali Polacy w październiku
Trzy chińskie marki w top 20. Te auta kupowali Polacy w październiku
Kierowcy nie ładują hybryd plug-in. Niemcy chcą ich zmusić
Kierowcy nie ładują hybryd plug-in. Niemcy chcą ich zmusić
Tesla notuje kolejny spadek sprzedaży w Europie
Tesla notuje kolejny spadek sprzedaży w Europie
Jest plan dla Alfy Romeo. Połączy siły z inną marką
Jest plan dla Alfy Romeo. Połączy siły z inną marką
Syreny w tunelu i "koguty" na autostradzie. Oto czym zaskoczyły mnie koreańskie drogi
Syreny w tunelu i "koguty" na autostradzie. Oto czym zaskoczyły mnie koreańskie drogi
Toyota Aygo X przeszła lifting i stała się hybrydą. Wiemy, ile kosztuje
Toyota Aygo X przeszła lifting i stała się hybrydą. Wiemy, ile kosztuje
BMW rezygnuje z wersji Competition. Ma dobry powód
BMW rezygnuje z wersji Competition. Ma dobry powód