Niedomyte auto po myjni? Zobacz, jak to reklamować

Wiosenne mycie samochodu w myjni automatycznej jest korzystne, gdyż pozwala na usunięcie soli z podwozia. Programy z tą usługą są droższe, dlatego warto wiedzieć, co zrobić, gdy auto po myciu nadal jest brudne.

Myjnia automatycznaMyjnia automatyczna
Źródło zdjęć: © Autokult | Marcin Łobodziński

Procedury reklamacyjne w myjniach automatycznych

Na wstępie zaznaczamy, że opisane poniżej procedury sprawdziliśmy w praktyce na trzech stacjach paliw wyposażonych w myjnię automatyczną - Orlen, BP oraz Circle K.

Reklamacje są proste i zbliżone w każdej sieci. Aby szybko rozwiązać problem, warto pamiętać o kilku szczegółach. Najczęściej niedomyte auto myje się ponownie, dlatego warto obejrzeć je, gdy jeszcze znajduje się w myjni.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Elektryczna Mazda 6e. Ale z tym ładowaniem to dajcie spokój, kto to widział

Jeśli zauważymy brud dopiero po wyjechaniu na zewnątrz, będziemy musieli ponownie ustawić się w kolejce. Dlatego warto sprawdzić błotniki, koła, zderzaki, szyby i reflektory jeszcze wewnątrz myjni, co pozwoli zaoszczędzić czas.

Jeśli kierownik stacji lub jego zastępca uznają, że problem leży po stronie urządzenia, co często wynika z błędu sterownika, otrzymamy drugie mycie gratis. Pracownicy stacji informują serwisantów o niewłaściwym działaniu urządzenia, co może być spowodowane błędnymi informacjami z czujników.

Dowód zakupu konkretnego programu jest niezbędny do ubiegania się o swoje prawa.

Telefoniczne zgłoszenie reklamacji

Telefoniczne zgłoszenie niewłaściwie wykonanej usługi nie zmienia sytuacji. W każdym przypadku pracownicy stacji zapraszali ponownie i zapewniali, że kolejny bilet na myjnię będzie już na nas czekał.

Pracowników interesowało, która część samochodu jest niedomyta. Chcieli obejrzeć auto, aby stwierdzić, co zawiodło w procesie automatycznego mycia. Taka postawa jest budująca, jednak każda reklamacja powinna być poparta dowodem zakupu.

Bardzo pozytywne było także to, że w przypadku każdego telefonicznego zgłoszenia nie było problemów, gdy mówiliśmy, że najwcześniej będziemy mogli podjechać dopiero następnego dnia z rana.

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km