Kia Sorento po liftingu. Zmiany widać od razu

Trzy lata po premierze Sorento przyszedł czas na zmiany wizualne. Model został zaprezentowany w Korei, ale jego europejska wersja nie powinna różnić się znacząco od tego, co widzicie na zdjęciach.

Kia Sorento po liftinguKia Sorento po liftingu
Źródło zdjęć: © WP Autokult | KIA
Mateusz Lubczański

Niemal jak w zegarku! Po trzech latach obecności na rynku przyszedł czas na zmiany. Przede wszystkim zaktualizowano front auta, gdzie znajdziemy wąskie światła LED nawiązujące do topowej i elektrycznej Kii EV9. Motyw tygrysiego nosa oczywiście został zachowany. Oczyszczono też pas przedni ze zbędnych dodatków. Reszta nadwozia pozostała niezmieniona, choć zaktualizowano lampy tylne. Dodano też nowe wzory felg.

W środku znajdziemy dwa ekrany o rozmiarze 12,3, podświetlaną listwę ciągnącą się przez całą szerokość wnętrza oraz, co niezwykle interesujące, czytnik linii papilarnych. Tak, uruchomienie auta może być zabezpieczone odciskiem palca.

Wersje silnikowe zostaną przystosowane do wybranego rynku, ale nie ma co spodziewać się rewolucji. Obecnie Sorento jest oferowane z jednostką benzynową o pojemności 1,6 l i mocą 230 KM. Opcjonalnie można zdecydować się na hybrydę plug-in mającą 265 KM. Sorento dostępne jest też z silnikiem Diesla o mocy 193 KM. Ceny modelu startują od 194 900 zł.

  • Kia Sorento po liftingu
  • Kia Sorento po liftingu
  • Kia Sorento po liftingu
  • Kia Sorento po liftingu
  • Kia Sorento po liftingu
[1/5] Kia Sorento po liftingu Źródło zdjęć: WP Autokult | KIA

Wybrane dla Ciebie

Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić