I Rajd BMW Dynamic Motors - relacja autokult.pl

Jesienne weekendy bez wyścigów Formuły 1 rozleniwiają. Jednak smutna aura nie oznacza, że jesteśmy skazani na siedzenie przed telewizorem. Świetną okazją do wyjścia z domu są imprezy motoryzacyjne, takie jak I Rajd BMW Dynamic Motors, który odbył się w sobotę w Bydgoszczy.

I Rajd BMW Dynamic MotorsI Rajd BMW Dynamic Motors
Bartosz Pokrzywiński

Jesienne weekendy bez wyścigów Formuły 1 rozleniwiają. Jednak smutna aura nie oznacza, że jesteśmy skazani na siedzenie przed telewizorem. Świetną okazją do wyjścia z domu są imprezy motoryzacyjne, takie jak I Rajd BMW Dynamic Motors, który odbył się w sobotę w Bydgoszczy.

Impreza odbyła się pod patronatem Prezydenta Miasta Bydgoszczy, rajd był VI rundą Rajdowych Mistrzostw Okręgu i zarazem finałem zmagań kierowców znanego w Polsce cyklu BMW-Challenge. Wśród zawodników na starcie zameldowała się czołówka Rallysprintu m.in. Arkadiusz Błaszczyk (Subaru) oraz Jakub Glasse (BMW).

I Rajd BMW Dynamic Motors
I Rajd BMW Dynamic Motors

Organizatorzy przewidzieli trzy próby sprawnościowe ulokowane w Bydgoszczy. Pierwsza z nich na terenie zajezdni MZK, druga na bydgoskim Kartodromie, który gości również zawody driftingowe, a trzecia na placu testowym Bydgoskiego Klubu Bawarek, który przed laty był starą zajezdnią tramwajową. Każda z prób liczyła 3 okrążenia i pokonywana była 3 razy - dwa razy w prawo, raz w lewo.

Biuro zawodów wraz z miejscem startu, mety oraz przegrupowań, ulokowane było na bydgoskim Starym Rynku. Stał tam też ekran, na którym można było na żywo śledzić czasy okrążeń poszczególnych kierowców. Wszystko dzięki nowoczesnego systemu pomiarowego zbliżonego do techniki wykorzystywanej w Formule 1: każdy z zawodników dostał kostkę pomiarową, a wyniki w czasie rzeczywistym przesyłane były do biura zawodów.

I Rajd BMW Dynamic Motors
I Rajd BMW Dynamic Motors

W zawodach udział wzięło 38 załóg, wśród nich znalazł się nawet Krzysztof Janisz w Subaru Imprezie N14. Start rozpoczął się kilka minut po godzinie 10:00, natomiast rozdanie nagród przewidziano na 19:00. Wszystkie próby sprawnościowe przebiegły bez większych problemów, nie obyło się jednak bez drobnych ekscesów jak np. urwany zderzak niebieskiego BMW M3 czy dymiące Cinquecento.

Tego typu imprezy są świetną okazją do wyjścia z domu, również z całą rodziną. Wstęp wolny, całkowite bezpieczeństwo, możliwość porozmawiania z kierowcami, naprawdę przyjazna, wręcz rodzinna atmosfera oraz szansa zobaczenia z bliska kilku niecodziennych samochodów. Wielka szkoda, że lokalne rajdy cieszą się tak małą popularnością.

I Rajd BMW Dynamic Motors
I Rajd BMW Dynamic Motors

Oficjalne wyniki 3 najlepszych załóg z poszczególnych klas:

KJS Bydgoszcz klasa 6:

  1. Waldemar Balcerek/Małgorzata Balcerek - Subaru Impreza
  2. Paweł Żukowski/Piasecki Krzysztof - Volkswagen Golf
  3. Tadeusz Kulka/Marta Wajda - Audi Coupe

KJS Bydgoszcz klasa 4:

  1. Paweł Roszek/Bilski Marcin - BMW 318is
  2. Tomasz Smorawiński/Michał Zagórski - BMW 318is
  3. Igor Bartołd/Mariusz Kaczmarczyk - BMW 318is

KJS Bydgoszcz klasa 3:

  1. Michał Ziegler/Jolanta Ziegler - Citroen Saxo
  2. Oskar Lubieński/Łukasz Kuraśkiewicz - Honda Civic
  3. Marcin Kurlej/Szymon Lisiński - Honda Civic

KJS Bydgoszcz klasa 2:

  1. Mateusz Siłakowski/Marcin Jettka - Fiat Seicento
  2. Radosław Oryszczak/Mirosław Potocki - Peugeot 106
  3. Szymon Świątkowski/Łukasz Świątkowski - Fiat Cinquecento

KJS Bydgoszcz klasa 1:

  1. Filip Galon/Marta Kant - Fiat Cinquecento
  2. Robert Lewandowski/Janusz Makowski - Fiat Cinquecento

KJS Bydgoszcz klasa gość:

  1. Arkadiusz Błaszczyk/Krzysztof Madziewicz - Subaru Legacy
  2. Jakub Glasse/Marek Leśnik - BMW M3
  3. Krzysztof Janisz/Tomasz Korpalski - Subaru Impreza

BMW Challenge Sport:

  1. Paweł Roszek/Bilski Marcin - BMW 318is
  2. Tomasz Smorawiński/Michał Zagórski - BMW 318is
  3. Igor Bartołd/Mariusz Kaczmarczyk - BMW 318is

BMW Challenge Hobby:

  1. Jarosław Kołaczewski
  2. Adam Elert
  3. Mikołaj Borek

BMW Challenge Open:

  1. Jakub Glasse/Marek Leśnik - BMW M3
  2. Piotr Brzoskowski/Rafał Bogacz - BMW M3
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd Dynamic Motors
  • I Rajd BMW Dynamic Motors
  • I Rajd BMW Dynamic Motors
  • I Rajd BMW Dynamic Motors
  • I Rajd BMW Dynamic Motors
[1/98] I Rajd Dynamic Motors Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Od poniedziałku wielka akcja. Policja będzie działać przez tydzień
Od poniedziałku wielka akcja. Policja będzie działać przez tydzień
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Test Leapmotor T03. Znalazłem haczyk w sensacyjnym chińskim aucie za 99 zł miesięcznie
Test Leapmotor T03. Znalazłem haczyk w sensacyjnym chińskim aucie za 99 zł miesięcznie
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
Test: Škoda Superb 1.5 TSI Plug-In Hybrid. Sprawdziłem, ile przejedzie na samym prądzie
Test: Škoda Superb 1.5 TSI Plug-In Hybrid. Sprawdziłem, ile przejedzie na samym prądzie
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯