Ford Transit do transportu międzynarodowego. Do oferty wjechała wersja L5 

Ford zaprezentował najdłuższą wersję Transita, która sprawdzi się w transporcie po całym kontynencie. Odmiana L5 stanowi bazę pod 10-paletową zabudowę skrzyniową. Auto można rozbudować o przestrzeń sypialną.

Ford Transit L5Ford Transit L5
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Mateusz Lubczański

Transit z najdłuższym rozstawem osi (oznaczony jako L5, 4522 mm) jest wyposażony w napęd na przednie koła, opcjonalną przekładnię automatyczną i masę systemów bezpieczeństwa przejętych z pojazdów osobowych. Sama kabina pomieści do 3 osób, a można dodać do niej część sypialną – w odmianie górnej lub za plecami kierowcy. Znajdzie on też w aucie np. ogrzewanie postojowe.

Ford Transit L5 - wnętrze
Ford Transit L5 - wnętrze © mat. prasowe

Napęd na przód podyktowany jest chociażby wagą. Auto jest lżejsze o 100 kg niż w przypadku egzemplarzy z napędem na tylną oś. To wpływa na ładowność samochodu i wysokość tylnej części ramy. Maksymalna długość zabudowy to 4522 mm. Pod maską znajdziemy silniki Diesla o pojemności 2 litrów, oferowane w dwóch wersjach mocy: 130 i 160 KM. Opcjonalny automat jest 6-biegowy.

Na długich trasach przyda się tempomat z radarem, który pozwoli zachować odległość od poprzedzającego pojazdu. Co więcej, dzięki specjalnej aplikacji na telefon będzie można zamknąć auto, jak i sprawdzić aż 150 różnych informacji nt. stanu technicznego Transita. Serwis można więc planować z dużym wyprzedzeniem. Ford na razie nie oferuje "pełnych" świateł LED. Zamiast tego mamy "ledy" do jazdy dziennej i biksenonowe reflektory.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/20] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił