Caddy CTS‑V, CTS i SRX - trzy wisienki na torcie.
W branży reklamowej trzeba być gibkim, pomysłowym, wizjonerskim. Dzisiaj chciałbym Wam przedstawić trzy spoty reklamowe Cadillaca, które moim zdaniem są właśnie takie - choć może z tym wizjonerstwem, to trochę przesada...
13.05.2010 | aktual.: 02.10.2022 20:40
W branży reklamowej trzeba być gibkim, pomysłowym, wizjonerskim. Dzisiaj chciałbym Wam przedstawić trzy spoty reklamowe Cadillaca, które moim zdaniem są właśnie takie - choć może z tym wizjonerstwem, to trochę przesada...
Jako, że od czasu do czasu uczestniczę w tego typu działalności (produkcji video), naprawdę doceniam poziom tych realizacji. Wcześniejsze reklamy Caddy'ego były niezłe, jednak w tym przypadku dali radę! Na pierwszy rzut oka nie jest to może olśniewający pomysł, jednak ze strony technicznej... bajka.
Wszystkie spoty powstały pod hasłem: The Mark of Leadership.
Może i same auta nie są najwyższych lotów, może i niemiecka konkurencja bije je na głowę, ale spece od PR-u spisali się na piątkę. Reklamowane są trzy modele Cadillaca: potwornie mocny i sportowy CTS-V, zdecydowanie mniej sportowy CTS oraz crossover SRX.
Może starszemu pokoleniu nie przypadną do gustu, montaż spotów jest bardzo szybki i videoklipowy. Całość oceniam wysoko.
Zapraszam na seansik:
- CTS-V
- CTS
- SRX
A tak wyglądały reklamy w 2008 roku, z Kate Walsh:
- [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=giQ_MXUunUo[/youtube]
- [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jkEw1rsBUak[/youtube]
Źródło: Autoblog