BMW X5 eDrive Concept – niskie spalanie, dobre osiągi [Frankfurt 2013]

BMW X5 eDrive Concept – niskie spalanie, dobre osiągi [Frankfurt 2013]

BMW X5 eDrive Concept – niskie spalanie, dobre osiągi [Frankfurt 2013]
Wojciech Kaczałek
11.09.2013 11:53, aktualizacja: 08.10.2022 13:26

Następny, logiczny krok w kierunku przełomowej wydajności – tak BMW opisuje prototypowy model X5 eDrive.

BMW X5 w wersji eDrive to hybryda typu plug-in. Żeby podkreślić, że samochód jest ekologiczny, producent umieścił na karoserii szereg niebieskich dodatków. Zdobią one grill i zderzaki.

W lewym błotniku znajduje się klapka, pod którą ukryto gniazdko. BMW wyposażyło SUV-a w 21-calowe felgi, które mają lepsze właściwości aerodynamiczne w porównaniu ze standardowymi obręczami.

Obraz

Niemiecka firma nie podała wszystkich szczegółów technicznych dotyczących koncepcyjnej hybrydy. Wiadomo, że BMW X5 eDrive jest napędzane spalinowym, 4-cylindrowym silnikiem TwinPower Turbo. Wspomaga go motor elektryczny o mocy 95 KM podłączony do baterii litowo-jonowej.

Studyjne X5 przyspiesza od 0 do 100 km/h w mniej niż 7 s, jego średnie spalanie wynosi 3,8 l/100 km, a emisja dwutlenku węgla mniej niż 90 g/km. W trybie elektrycznym BMW X5 eDrive Concept może przejechać do 30 km, jeśli kierowca nie będzie przekraczał 120 km/h.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/17]

Źródło: WCF

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)