Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Škoda Kodiaq 2.0 TDI w trasie - ile tak naprawdę spali? Aston Martin V8 Vantage N430 - test Peugeot 508 SW 2,0 BlueHDi 180 KM GT - test Fiat Panda 1,3 MultiJet Dynamic - włoski wózek na zakupy [test autokult.pl] Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi 150 - jeszcze lepszy? Renault Talisman 1.6 TCe150 4Control - test, opinia, spalanie, cena Porsche 718 Boxster GTS: największy problem to nie 4 cylindry Ford S-Max 2,0 EcoBoost PowerShift Titanium - niepozorny [test autokult.pl] Ford Grand C-Max (2015) 2.0 TDCI 150 Titanium - test, opinia, spalanie, cena Rajdowy Jaguar F-Type, czyli sztuka taplania się w błocie Volkswagen Caddy TGI na gaz ziemny: sprawdzamy, czy CNG to dobry wybór Range Rover Evoque 2.0 TD4 180 KM HSE Dynamic - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Test Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe