Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Wartość rezydualna, czyli za ile sprzedamy auto [cz. 2] Charakterystyki silnika – co mówią wykresy? Turbo timer - zadbajmy o turbosprężarkę Volkswagen Caddy Racer [technika wyścigowa odc. 32] To nie jest podróbka oleju Motul. Tylko czy faktycznie jest syntetyczny? "Amerykańce to styl życia, a mechanik musi być kumplem". O wozach z USA opowiadają Chester&Wasyl i Albricht Zaciski hamulcowe - działanie oraz budowa [wideo] Czy warto kupić używany samochód z instalacją gazową? Jak szybko jeździć gokartem? – podstawy [poradnik] Jak wybrać samochód korzystając z full service leasingu Umowa sprzedaży samochodu przygotowana przez prawnika. Z korzyścią dla sprzedającego Awarie wysprzęglika bywają kłopotliwe. Dlatego nie popełnij prostego błędu

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują?