Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Po co stosowane są dwumasowe koła zamachowe? Zawieszenia wielowahaczowe – nie zawsze drogie w eksploatacji, nie zawsze lepsze od prostych rozwiązań Opony całoroczne odpowiedzią na łagodną zimę i coroczne dylematy Apteczka samochodowa - co trzeba o niej wiedzieć? Budowa i zasada działania układu chłodzenia cieczą Usuwanie filtra DPF – nie ma z tym problemu, ale jest spór Czy warto stosować olej o niższej lepkości na zimę? Jak powinien zachować się kierowca podczas kontroli drogowej? Regeneracja kompresora klimatyzacji – jak przebiega i ile kosztuje? Przewody zapłonowe – budowa, rodzaje i klasy Kamperem na wakacje - ile to kosztuje? Opłaty, o których trzeba pamiętać Używane auta po powodzi trafiają na rynek. Jak uniknąć kosztownej wpadki?

Popularne w tym tygodniu:

Silnik M57 od BMW to diesel wszech czasów. Do ścigania, do nissana, do jeepa i strażackiej hybrydy Wymiana akumulatora – Dlaczego warto zrobić to mądrze i ekologicznie?