Test: Citroën Berlingo 1.2 PureTech - propozycja dla tych, którzy nie potrzebują SUV-a

W czasach, gdy minivany znikają z rynku, by ustąpić miejsca modnym SUV-om, ciekawą propozycją dla rodzin wydają się nowe kombivany. Citroën Berlingo trzeciej generacji oferuje dużo przestrzeni i spory bagażnik, a jego 130-konny napęd jest naprawdę ekonomiczny. Zapraszam do obejrzenia testu tego auta.

Wprowadzone do sprzedaży w 1996 roku Berlingo doczekało się trzeciej odmiany. Już na pierwszy rzut oka widać, że sporo się zmieniło. Auto zostało znacznie bardziej odważnie zaprojektowane i dziś ma nowe zadanie — spełnić wymagania tych, którzy szukają praktycznego samochodu, ale nie chcą wybierać SUV-a. Czy się w tym sprawdza? Zapraszam na test.

Sprawdź inne wersje Citroëna Berlingo:

Citroën Berlingo M 1.5 BlueHDI: francuski kombivan na nowo. Teraz jeszcze bardziej osobowy

Najnowszej generacji francuskie kombivany, które objęły również auto niemieckiej marki, zdobyły w 2018 roku jedną z ważniejszych nagród europejskich…

Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało

Większy, tańszy i oszczędniejszy od SUV-a, choć odrobinę mniej wygodny od minivana. Tak prezentuje się nowy Citroën Berlingo. Dla niektórych ten…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Porównanie: Volvo XC60 T8 vs Mercedes-Benz GLC 300e - jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o ekologię Opel Adam Rocks 1,0 Turbo - pierwsza jazda Lexus UX – ile procent SUV-a w kompakcie i na odwrót? Škoda Rapid Spaceback 1,4 TSI DSG Style Plus - władca przestrzeni - test cz.1 Toyota Avensis 2,0 D-4D Premium Motorsport - kombi podszyte "sportem" [test autokult.pl] Skoda Octavia Scout 4x4 2,0 TDI DSG - marzenie taty [test autokult.pl] Renault Zoe Zen - życie z samochodem elektrycznym [część 2] TEST: Lexus LC 500 Convertible - dla ludzi z Internetu Nowy Hyundai i10 (2013) - o poziom wyżej [pierwsza jazda autokult.pl] Abarth 124 Spider to roadster idealny. Ma tylko jeden problem Toyota Yaris czwartej generacji. Najważniejsza jest hybryda Lekko i szybko: jeździłem Alpine A110, na które wszyscy czekaliśmy

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Hyundai i30 N po liftingu - czy z automatem jest tak samo dobry, jak z ręczną skrzynią? Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Pierwsza jazda: nowy Lexus NX - klienci już rzucili się do salonów Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd