Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Hyundai Kona Hybrid – hybryda dla osób, które nie chcą się wyróżniać Techniczne poprawki w gamie Audi A4. Większy nacisk na oszczędność i diesle Audi RS Q8 kontra Maserati Levante Trofeo na torze: wyścig wagi superciężkiej Mercedes-Benz SL500 Edition1 - orgazmotron [test autokult.pl] Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Test: Z Cuprą u Mikołaja - Born i VZ5 na lodzie Polska premiera Mercedesa Klasy S. To skromna limuzyna, która szokuje wnętrzem Test: Toyota GR Supra 2.0 - sportowy, wciągający wóz w wersji fit Nowe Volvo XC90 T6 2,0 320 KM AWD (2015) - test, opinia, spalanie, cena Nowy Volkswagen Jetta 1,4 TSI 150 KM Highline (2015) - pierwsza jazda po liftingu Volkswagen Golf VI 1,4 TSI Highline - czas poznać prawdę [test autokult.pl] Škoda Fabia III Ambition 1,0 MPI LPG - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Ford GT40 oraz GT – stanąłem oko w oko z legendą Le Mans i jego współczesnym odpowiednikiem BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test wideo: Aston Martin DBX707. Tak brzmi 707 KM w SUV-ie! Czy to jeszcze legalne? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Kia EV6 vs. Ford Mustang Mach-E vs. Hyundai Ioniq 5 – o wygranej nie zawsze decyduje zasięg Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale"