Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Pierwsza jazda: Ford Explorer - europejski charakter przyćmiewa amerykański rodowód Range Rover Evoque 2.0 TD4 180 KM HSE Dynamic - test, opinia, spalanie, cena Test: Range Rover Sport 525 HSE - wydaje się bez sensu, ale tu się wszystko zgadza Pierwszy kontakt: Mazda CX-60 - jeśli robić po swojemu, to dokładnie w ten sposób Ford Kuga 2,0 TDCi Trend - odsłona druga [pierwsza jazda autokult.pl] Test: Abarth 595 Pista - tylko dla osób naprawdę użądlonych przez włoskiego skorpiona Ford B-Max 1,0 EcoBoost Titanium - tylko alternatywa [test autokult.pl] Mercedes-Benz SL500 Edition1 - orgazmotron [test autokult.pl] Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Test długodystansowy: sprawdzamy systemy bezpieczeństwa Škody Scali Podobno takich aut "już się nie robi". Test Lexusa LC500 na torze Palm Beach Test wideo: Volkswagen Tiguan FL - zmiany są, ale mało znaczą

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Pierwsza jazda: BMW iX M60 – jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Jeep Wrangler 4xe – najmocniejszy, najszybszy, najoszczędniejszy Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Test: Peugeot e-2008, czyli duże "nie chcę, ale muszę" Test: Peugeot 308 SW – Francuzi potrafią słuchać, ale to kosztuje Porównanie: BMW M5 CS vs Audi RS e-tron GT. Wielkie starcie V8 i elektryczności na torze Test: Nissan Qashqai – uczył się przez 14 lat Test: Skoda Octavia vs Skoda Octavia – ile warta jest instalacja elektryczna?