Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Toyota Camry wróciła. Hybrydowy sedan bierze na celownik menedżerski segment Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet Allgrip AT - test, opinia, spalanie, cena Škoda Superb Elegance (2013) 1,8 TSI DSG [pierwsza jazda autokult.pl] Audi R8 V10 (2013) [test autokult.pl] Ford Focus 1,6 EcoBoost 150 KM Trend Sport – sposób na polskie drogi? [test autokult.pl] Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum - nadal atrakcyjne Nowy Renault Kadjar: cichy gracz w popularnym segmencie nie ma się czego wstydzić Pierwsza jazda nową Kią Ceed na polskich drogach: wygrać z Niemcami w ich grę Volkswagen Scirocco 2,0 TSI DSG Shark - ponad przeciętnością [test autokult.pl] Ford S-Max 1.5 EcoBoost Titanium - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG - test, opinia, spalanie, cena Skoda Fabia vRS - rodzinny drapieżnik [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła