Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowa Toyota Yaris 1,33 Dynamic - test Škoda Octavia 1,2 TSI DSG Ambition - test długodystansowy Skoda Fabia vRS - rodzinny drapieżnik [test autokult.pl] Nowy Opel Corsa 1.0 Turbo - test, opinia, spalanie, cena Škoda Rapid 1,2 TSI Elegance - podejście do Octavii [test autokult.pl] Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi – wybór z rozsądku? [test autokult.pl] Honda CR-V 2,2 i-DTEC Lifestyle - SUV prorodzinny [test autokult.pl] BMW 750d xDrive M-Sport kontra Audi A8 4.2 TDI quattro - test Nowa Škoda Superb 2.0 TDI (2015) - test, opinia, spalanie, cena Nowe Suzuki Jimny: nie jest takie jak myślisz. Jest lepsze Iveco Daily 35S15 V/P - tydzień z Superbohaterem [test autokult.pl] Hyundai Kona Electric: tutaj nie musisz się martwić o zasięg

Popularne w tym tygodniu:

SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI: kiedy szukasz sportu, ale nie sportowego auta Kodiaq, Karoq i Kamiq różnią się mimo podobnych nazw. Sprawdziłem to w Szwajcarii Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle