Jaecoo 7 Super Hybrid już w Polsce. Znamy ceny chińskiej hybrydy plug-in
Jaecoo 7 szturmem zdobywa polski rynek. Klienci docenili chińskiego SUV-a za atrakcyjny wygląd, bogate wyposażenie i niską cenę. Teraz do listy atrakcji trzeba dopisać również hybrydę plug-in.
Producent określa tę wersję mianem "Super Hybrid". Czy faktycznie jest taka super? Na papierze trudno jej cokolwiek zarzucić. Połączenie spalinowego silnika 1.5 i dodatkowej jednostki elektrycznej owocuje mocą 347 KM i maksymalnym momentem obrotowym 525 Nm. Osiągi są jednak nieco gorsze, niż wskazywałyby na to parametry - pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8,5 s.
A co z ładowaniem? Pojemność akumulatora to 18,3 kWh, co zdaniem producenta powinno wystarczyć do przejechania 92 km na jednym ładowaniu. Jak będzie w praktyce? Przekonamy się podczas testu. Warto dodać, że maksymalna moc ładowania to 40 kW przy prądzie stałym i 6,6 kW dla prądu zmiennego.
Trzeba jednak pochwalić Chińczyków, że pozostawili spory, 60-litrowy bak, dzięki czemu łączny zasięg wynosi około 1200 km. Nieźle wypada też bagażnik, który nie stracił pojemności, wciąż oferując 500 l, tak jak w odmianie benzynowej. A ile trzeba za to wszystko zapłacić?
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Baic Beijing 5 - jest jak hotel, ale nie ten w Europie
159 900 zł - tyle kosztuje Super Hybrid w wersji wyposażenia Select oferującej m.in. bezkluczykowy dostęp, 19-calowe felgi, skórzaną tapicerkę, elektrycznie sterowane fotele czy system kamer 540 stopni.
Za 169 900 zł dostaniemy natomiast odmianę Premium z dodatkowym systemem audio Sony, pamięcią foteli czy dachem panoramicznym.
Stosunek cen do napędu i wyposażenia wydaje się bezkonkurencyjny. Czas pokaże, czy auto w rzeczywistości okaże się tak dobre, jak wskazują na to suche dane.