Polacy się rzucili na chińskie auto. Przy takiej cenie to nic dziwnego
Dopiero co jeździłem Omodą 9, która, jak pisałem w relacji, była w mojej opinii długo wyczekiwanym modelem. Teraz się to potwierdza. Już pobiła mały rekord sprzedaży.
Mały, bo na razie tylko w skali miesiąca i tylko w segmencie samochodów hybrydowych typu plug-in. Niemniej, dane Samaru potwierdzają, że Omoda 9 Super Hybrid z 227 rejestracjami w czerwcu, stała się najchętniej wybieranym modelem z napędem typu plug-in hybrid w Polsce.
Omodę 9 wybrało dwukrotnie więcej osób niż Jaecoo 7 Super Hybrid, który ma podobny, choć nieco słabszy układ napędowy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jeep Gladiator - dlaczego jest wart 300 000 zł
Omoda 9 to średniej klasy SUV o długości niespełna 4,8 metra, który na rynku ma tylko jednego konkurenta wielkościowego i cenowego, a jest nim BYD Seal U-DMi. To, co wyróżnia ten model, to bardzo bogate wyposażenie standardowe i brak opcji na liście wyposażenia. Podobnie jak BYD, Omoda ma też napęd na cztery koła.
Cena samochodu to 219 900 zł, co jest znakomitą propozycją na rynku, jeśli porównamy to z SUV-ami premium tej wielkości. Jednak to BYD Seal U-DMi kosztuje 10 tys. zł mniej.