Wygląda na to, że Mercedes wraca do formy i znowu mocno rozpycha się łokciami w klasie premium. Marka uzyskała rewelacyjne wyniki sprzedaży.
Po tym jak BMW i Audi wyprzedziło Mercedesa, a producent ze Stuttgartu cały czas eksperymentował ze stylistyką swoich aut, za co zapłacił sporą cenę. Jak się jednak okazuje, pierwszy kwartał 2014 roku był dla marki naprawdę dobry.
W marcu Mercedes sprzedał na całym świecie 158 523 samochody i jest to najlepszy miesiąc w historii istnienia firmy. To oznacza wzrost aż o 13,3% w stosunku do marca 2013.
Cały pierwszy kwartał tego roku Mercedes zamknął wynikiem 374 276 sprzedanych aut, a więc o 15,2% lepiej niż w tym samym okresie w zeszłym roku. Było to możliwe dzięki wzrostom sprzedaży na niemal każdym rynku.
W Europie Mercedes sprzedał o 7,6% więcej pojazdów, a w Stanach Zjednoczonych o 11,2% więcej aut. Oczywiście największe zyski marka zanotowała na rynkach azjatyckich - w Chinach jest to wartość 34%, a w Japonii aż 50,4%.