BMW M3 Touring stało się jeszcze ostrzejsze. Wersja CS dołącza do gamy

BMW oficjalnie zaprezentowało model M3 CS Touring 2025 podczas wydarzenia poprzedzającego wyścig Bathurst 12 Hours w Australii. Nowe superkombi oferuje zwiększoną moc, agresywniejszy wygląd i obiecuje jeszcze bardziej ekscytujące wrażenia z jazdy.

BMW M3 CS Touring
BMW M3 CS Touring
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | BMW
Aleksander Ruciński

Nowy BMW M3 CS Touring zostało wyposażone w ulepszony 3,0-litrowy silnik sześciocylindrowy z podwójnym turbodoładowaniem. Dzięki zwiększeniu ciśnienia sprężarek moc wzrosła do 550 KM (405 kW), co stanowi wzrost o 20 KM w porównaniu z M3 Competition.

Silnik współpracuje z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów, przekazując moc na wszystkie koła dzięki napędowi xDrive. M3 CS Touring przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,5 s i osiąga 200 km/h w 11,7 s. Prędkość maksymalna wynosi 300 km/h dzięki standardowemu pakietowi M Driver's Package.

BMW wprowadziło zmiany w elektronicznie sterowanych amortyzatorach oraz dodało przednią rozpórkę usztywniającą nadwozie. Samochód oferuje wzmocnione hamulce z opcją węglowo-ceramicznych tarcz, a układ wydechowy z regulowanymi klapami i tytanowym tłumikiem zapewnia sportowe brzmienie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

BMW M3 Touring - czego to człowiek nie wymyśli

Niemcy nie zapomnieli także o redukcji masy, stosując elementy z włókna węglowego: maskę, przedni splitter, wloty powietrza, obudowy lusterek i tylny dyfuzor. Są też nowe, lekkie felgi w rozmiarze 19 cali z przodu i 20 cali z tyłu. Wszystko to pozwoliło zaoszczędzić 15 kg.

Stylistycznie M3 CS Touring wyróżnia się nowym grillem o bardziej otwartym designie i ostrzejszych krawędziach. Reflektory dzienne LED mają żółty odcień, nawiązując do tradycji motorsportu BMW. Dodatkowego charakteru dodaje nowy tylny spojler. W kabinie natomiast znajdziemy fotele M Carbon, które wyglądają na ekstremalnie sportowe. Są jednak elektrycznie regulowane i podgrzewane, więc na komfort raczej nie można narzekać.

M3 Touring CS trafi do salonów już wiosną. Ceny w Polsce startują od 740 tys. zł - to 227 tys. zł więcej niż w przypadku wersji Competition.

  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
  • BMW M3 CS Touring
[1/42] BMW M3 CS TouringŹródło zdjęć: © Materiały prasowe | BMW
BMWBMW M3kombi

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (5)