Co wspólnego ma modelka z tunelem aerodynamicznym?
Co może robić piękna modelka w tunelu aerodynamicznym? Odpowiedź na to pytanie znają panowie z BMW, którzy wpadli na dość prosty sposób pokazania, jak w przeciągu kilkunastu lat zmieniły się kabriolety. Ale o co chodzi?
30.10.2009 | aktual.: 02.10.2022 18:49
Co może robić piękna modelka w tunelu aerodynamicznym? Odpowiedź na to pytanie znają panowie z BMW, którzy wpadli na dość prosty sposób pokazania, jak w przeciągu kilkunastu lat zmieniły się kabriolety. Ale o co chodzi?
Zróbmy mały test - zanim przeczytasz, obejrzyj film.
Sylvie van der Vaart in BMW Wind tunnel
Teraz odpowiedz na pytanie - o czym był ten film? Ja muszę się przyznać, że za pierwszym razem potrzebowałbym chwilki na zastanowienie się i to nie dlatego, że przekaz jest niejasny. Powodem tego jest niejaka Sylvie van der Vaart, która pomogła Niemcom zademonstrować "rozwój kabrioletów".
Pierwsze ujęcia przedstawiają piękną Sylvie w BMW serii 3 cabrio z 1987 roku, zwróćcie uwagę na zawirowania powietrza w kabinie. W dalszej części modelka zasiada już we współczesnym stroju w nowej serii 3 z otwartym dachem. Konstrukcja auta sprawia, że jej włosy nie są już tak rozwiewane przez wiatr. Przy okazji niemiecki producent pochwalił się nowym tunelem aerodynamicznym.
Miło było sobie popatrzeć... na samochody oczywiście. Nawiasem mówiąc ja wolałbym pojeździć z Sylvią starszą trójką.[block position="inside"]9569[/block]