Awaria aplikacji Tesla sprawiła, że niektórzy nie mogli wejść do swoich aut

Aplikacja Tesla zawiodła użytkowników
Aplikacja Tesla zawiodła użytkowników
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Tesla
Aleksander Ruciński

22.11.2021 09:28, aktual.: 10.03.2023 15:12

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nowe technologie ułatwiają nam wiele codziennych czynności. Dopóki działają. Ci, którzy zbyt mocno im ufają, w razie awarii mogą jednak zostać na lodzie. Niedawno przekonali się o tym niektórzy właściciele tesli.

Miniony weekend nie był zbyt udany dla wielu właścicieli aut marki Tesla. Wszystko przez awarię firmowej aplikacji, która umożliwia otwarcie i uruchomienie auta. Oczywiście pod warunkiem, że działa.

Standardowo rolę kluczyka w teslach pełni karta wielkością i kształtem przypominająca zwykłe karty płatnicze. Alternatywnym sposobem jest aplikacja Tesla na smartfona, która cieszy się sporą popularnością wśród użytkowników. Nic dziwnego — telefon mamy przy sobie prawie zawsze, a portfel z kartą już niekoniecznie.

Niestety, w miniony weekend 19-21 listopada 2021 roku niektórzy mogli się przekonać, że przesadne zaufanie do technologii może odbić się czkawką. Aplikacja Tesla miała awarię, w wyniku której niemożliwe było obsługiwanie pojazdu za pomocą smartfona. Ci, którzy schowali standardowe karty głęboko do szuflady, nie byli więc w stanie korzystać ze swoich aut.

Pierwsze zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem aplikacji pojawiły się 19 listopada 2021 roku. Użytkownicy dzielili się informacjami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Jeszcze w piątek Elon Musk poinformował o działaniach mających na celu naprawienie awarii. W sobotę natomiast wyraził nadzieję, że sytuacja nie powtórzy się nigdy więcej. Coś mi mówi, że po tym zdarzeniu wielu użytkowników przeprosi się z klasyczną kartą.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)