Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Škoda Fabia Combi Scout 1,2 TSI vs Volkswagen Cross Polo 1,2 TSI - inne [test autokult.pl] Volkswagen Polo R WRC Street - test Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Volkswagen Golf VII 2,0 TDI DSG Highline - nowy? [test autokult.pl] Ford S-Max 1.5 EcoBoost Titanium - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Polo GTI - test [wideo] Dzień dobry Toyoto Prius Plug-in Hybrid! Sprawdzimy, jak bardzo nie potrzebujesz paliwa Renault Espace 1.6 TCe 200 EDC Initiale Paris - test, opinia, spalanie, cena Mercedes-AMG C63 S po liftingu: muscle car nowej ery Nissan Juke Nismo RS (2015) – test, opinia, spalanie, cena Peugeot nie zrobi terenówki z 3008. To nie powód, by go skreślać Hyundai Ioniq plug-in: hybryda doskonała i przeciętny kompakt

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range