Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi RS7 Sportback - test Kia Cee'd SW 1,6 GDI XL AT [test] Ford Focus RS: wreszcie godny następca Escorta Coswortha Hyundai i30 Wagon 1.6 CRDi: świetne kombi, ale czy tak samo dobre jak hatchback? Nowe Renault Zoe to miejski elektryk, którym możesz wyjechać daleko za miasto Lamborghini Huracan Evo: test najnowszego superauta z Sant'Agata Fiat Tipo Hatchback 1.4 T-Jet: tak wiele za tak niewiele Jaguar XF (2015) 2.0 GTDi Prestige - test, opinia, spalanie, cena Czy to GTI nowej ery? Test Volkswagena Golfa GTE 1.4 TSI Škoda Octavia - 1.0 TSI pod maską i zestaw nowych akcesoriów BMW M2: suma wszystkich legend Peugeot 2008 Crossway: solidny kompan na wycieczkę. Gdyby tylko miał więcej polotu

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Audi RS 5 Sportback – czego bało się Audi? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej