Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe Audi A8 4,2 TDI quattro Lang [pierwsza jazda] Audi Q8 vs Maserati Levante: dwie szkoły tworzenia Super-SUV-a Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid – trafiłem na właściwą wersję BMW 430i xDrive Cabrio - test, opinia, cena, spalanie Nowy Ford Focus ST 2.0 EcoBoost - test, opinia, spalanie, cena Hyundai Elantra 1.6 CRDI DCT: po prostu porządny samochód Popularne mieszczuchy. Volkswagen Polo i Toyota Yaris walczą o serce zwykłego Kowalskiego Dacia Duster Blackstorm - test [wideo] Nowe Renault Mégane (2016) dCi 130 BOSE – test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Golf VI 1,4 TSI Highline - czas poznać prawdę [test autokult.pl] Volkswagen Golf Sportsvan 1,4 TSI Highline - test Audi RS 7: głośny zwiastun nowej ery aut z Neckarsulm

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej