Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi A7 50 TDI Quattro 2018 – nie, to nie jest pięć litrów Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi Laureate - test Test Volvo V60 T8 AWD: mocne i ekonomiczne kombi bez duszy sportowca Škoda Kodiaq RS: kompletny, ale... dlaczego to RS? Toyota Avensis Touring Sports 2,0 D-4D - test, opinia, spalanie, cena Jeep Grand Cherokee Trackhawk i Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. (Krótkie) porównanie na torze Modlin Dzień w Monako, wieczór na alpejskich przełęczach: nasza podróż BMW M760Li V12 na Lazurowe Wybrzeże Nowe Audi RS4 kontra RS6 - test, opinia, spalanie, cena Nowe Audi A4 B9 2.0 TDI S-Tronic S-Line - test, opinia, spalanie, cena Ford Kuga 2,0 TDCi Trend - odsłona druga [pierwsza jazda autokult.pl] Nowe Volvo S80 T6 AWD Executive - test

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście