Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes-Benz Klasy X - dzień drugi, ekstremalny Nissan Micra 0.9 IG-T: skok na wyższą półkę Opel Astra GTC 2,0 CDTI Sport OPC Line [test autokult.pl] Škoda Superb Combi 2.0 TDI 4x4 Elegance - test VW Golf GTI kontra Hyundai i30 N: pojedynek legendy z debiutantem na Silesia Ringu Mio 685 Spirit [test autokult.pl] Porsche Macan S: to auto naprawdę nie potrzebuje liftingu Ford Mondeo Vignale (2015) 2.0 TDCI Powershift - test, opinia, spalanie, cena Audi R8 upodabnia się do samochodu wyścigowego. Nie tylko z wyglądu Audi A3 Limousine 1,8 TFSI S-tronic Ambiente - test Škoda Octavia Combi 1,2 TSI Elegance [pierwsza jazda autokult.pl] Ford Kuga czy Seat Ateca: którym z kompaktowych SUV-ów jeździ się przyjemniej?

Popularne w tym tygodniu:

Alfa Romeo Giulia i Stelvio 2020. Włosko-niemiecki skok technologiczny Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Land Rover Discovery Sport: test szokująco terenowego SUV-a Test Jaguara XE po liftingu: można go kupić ze względu na sam wygląd