Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Golf VII GTI Performance [pierwsza jazda autokult.pl] Lexus RC 300h po faceliftingu: tylko koni żal… Seat León 1,4 TSI 140 KM Style – test Nowy Jeep Grand Cherokee SRT - test Mercedes-Benz C250 Coupé Sport - wbrew stereotypom [test autokult.pl] Opel Astra Sedan 1,6 CDTi vs. Renault Fluence 1,6 dCi vs. Škoda Octavia 1,2 TSI vs. Toyota Corolla 1,6 Valvematic - test Opel Mokka 1,4 Turbo 4x4 - królowa śniegu [pierwsza jazda autokult.pl] Opel Grandland X 1.2 Turbo AT: znacznie lepszy od mniejszego brata Range Rover Evoque 2.0 TD4 180 KM HSE Dynamic - test, opinia, spalanie, cena Przez Bawarię na BMW F 850 GS Citroën C4 Cactus 1,2 PureTech 82 – pierwsza jazda BMW X6 M50d - test

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód