Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes Klasy V po liftingu chce być Klasą S. Na długie trasy trudno o wygodniejsze auto Volvo S90 i V90 - nowy rywal dla niemieckiej trójki w segmencie E BMW M235i Coupé - test Honda Civic Tourer 1,8 i-VTEC [pierwsza jazda] Peugeot RCZ 1,6 THP 200 – teoria szpanu [test autokult.pl] Mercedes-AMG C63 S po liftingu: muscle car nowej ery Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI: kiedy szukasz sportu, ale nie sportowego auta Nowe Renault Grand Scénic i Mégane Grand Coupé - pierwsza jazda nowościami z Francji Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition - wyprawa [test długodystansowy autokult.pl] Citroen C4 1,6 VTI Seduction - skąd my to znamy? [test autokult.pl] Volvo S60 & V60 T5 Summum - test Mercedes-AMG GT R to pierwsze od dawna auto sportowe, którego się bałem. W końcu!

Popularne w tym tygodniu:

Porównanie: Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 63 S kontra Porsche Panamera Turbo S na Torze Modlin – królowie toru, królowie życia Test: Audi 100 z 1991 r. w sentymentalnej podróży do Słomczyna Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid Sport Turismo - wystarczająco dobrze, to czasem doskonale Test: Cupra Formentor – rewolucji nie będzie, ale przyjemności też nie zabraknie Test: Mercedes-AMG GLE 53 Coupe - takie powinno być BMW X6! Test: BMW 118i kontra Audi A3 35 TDI - kompakty się biją, korzysta klient Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Porównanie: Audi RS 7 kontra BMW M8 Gran Coupe na Torze Modlin Test: Mazda MX-5 RF 100th Anniversary, czyli co wspólnego z Polską ma kultowy roadster z Japonii Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć