Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Kia XCeed: uterenowiony hatchback, w którym wygląd nie jest jedyną zaletą Renault Mégane GT220 - test Lexus RX po liftingu. W końcu doczekałem się systemu Android Auto! Renault Fluence 2,0 Sport Way - wyścig kanapą [test autokult.pl] Volkswagen e-Golf i Nissan Leaf - test, opinia, cena Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie Toyota RAV4 Hybrid 4x4 (2016) - test, spalanie, cena, dane techniczne Porsche 911 Carrera S Cabriolet (991) PDK Sport Chrono - coupé na miękko [test autokult.pl] Hyundai i30 Wagon 1.6 CRDi: świetne kombi, ale czy tak samo dobre jak hatchback? Dacia Sandero 1,2 LPG Lauréate Black Line2 - auto na kryzys [test autokult.pl] Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB MultiAir [wideotest autokult.pl cz. 2] Test: Audi A3 Limousine 35 TFSI - byłoby lepsze, gdyby nie normy spalin

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E to nie tesla-killer. To auto dla tych z drugiego obozu Test: Polonez caro kontra VW jetta II - potencjalny dylemat przeciętnego Kowalskiego w latach 90. Porównanie: 20-letnie Volvo V40 vs. nowe Volvo V60. Naprawdę kiedyś było lepiej? Test: Mazda MX-30 to wszystko, co jest nie tak z elektrykami. I ciągle może mieć sens Pierwsza jazda BMW M3 (i M4 też). Nawet nerki nie przesłonią prawdy o tym aucie! Test: Audi V8 z 1991 r. - idealne do szybkiego transportu z punktu a do b. Pokazuje siłę quattro Pierwsza jazda Porsche 911 GT3: krok poza kres możliwości Test wideo: Ford Mustang Mach-E - to nie fair! Test: Mercedes-Benz A 250 e – hybryda, której nie opłaca się nie kupić Test: Quattro - rodzaje i działanie legendarnego napędu Test wideo: Wakacje w samochodzie - 3 sposoby, by uniknąć hotelu Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną