Rolls-Royce odmładza wizerunek. Nowa czcionka i figurka Spirit of Ecstasy
W ostatnim czasie wielu producentów zdecydowało się na modernizację swoich znaków towarowych. Do tego grona dołącza także Rolls-Royce, który wkracza w kolejną dekadę z nowymi czcionkami i uproszczonym wizerunkiem Spirit of Ecstasy.
Czytelność i prostota - analizując większość najnowszych znaków towarowych stosowanych w motoryzacji, można odnieść wrażenie, że właśnie te cechy są najbardziej pożądanymi w cyfrowym świecie. Do grona firm, które postanowiły unowocześnić swoje oznaczenia dołącza także Rolls-Royce.
Powiew młodości z pewnością mu się przyda, szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę średni wiek przeciętnego klienta Rolls'a wynoszący 43 lata. Ci, którzy obawiali się rewolucji moga jednak odetchnąć z ulgą.
Rolls-Royce uprościł swoje znaki, ale nie porzucił stosowanej od lat koncepcji. Oznacza to, że wśród wyróżników marki nadal znajdziemy praktycznie niezmienione logo złożone z dwóch liter "R", figurkę Spirit of Ecstasy w uproszczonej formie pozbawionej części detali oraz nowy, złoty napis Rolls-Royce Motor Company na fioletowym tle.
Wszystko to zachowuje charakterystyczną elegancję i odpowiednią dawkę prestiżu godnego jednej z najbardziej poważanych marek w historii motoryzacji. Pierwszym pojazdem, w którym zastosowane zostaną zmienione oznaczenia będzie nowy Ghost. Debiut juz niebawem, bo 1 września 2020 roku.