Znamy ceny nowego Volkswagena Arteona. Na razie tylko trzy silniki do wyboru

Volkswagen rozpoczyna w Polsce sprzedaż nowego Arteona i Arteona Shooting Brake, ale na razie tylko z dwoma silnikami benzynowymi i jednym dieslem. Na hybrydę plug-in oraz sportową wersję R trzeba będzie jeszcze poczekać.

VW Arteon Shooting Brake debiutuje w polskich salonach.
VW Arteon Shooting Brake debiutuje w polskich salonach.
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński

158 390 zł - taka cena otwiera cennik Volkswagena Arteona i dotyczy Essence z silnikiem 2.0 TSI o mocy 190 KM. Wersja Shooting Brake startuje z poziomu 173 490 zł, ale w wariancie Elegance. Generalnie kombi kosztuje 6000 zł więcej od hatchbacka.

Ceny minimalne wersji silnikowych Arteona:

  • 2.0 TSI (190 KM) DSG - Essence od 158 390 zł
  • 2.0 TSI (272 KM) 4Motion DSG - Elegance od 214 690 zł
  • 2.0 TDI (150 KM) DSG - Essence od 166 490 zł

Ceny minimalne wersji silnikowych Arteona Shooting Brake:

  • 2.0 TSI (190 KM) DSG - Elegance od 173 490 zł
  • 2.0 TSI (272 KM) 4Motion DSG - Elegance od 220 690 zł
  • 2.0 TDI (150 KM) DSG - Elegance od 181 590 zł
Nowy Arteon jest wewnątrz bardziej "dotykowy" niż poprzednik
Nowy Arteon jest wewnątrz bardziej "dotykowy" niż poprzednik© fot. mat. prasowe

Wersje wyposażenia VW Arteona i Arteona Shooting Brake

Auta będą na razie oferowane w trzech standardach wyposażenia, jednak Arteon Shooting Brake tylko w dwóch. W przypadku tego modelu Volkswagen zrezygnował z najniższej specyfikacji Essence.

[*]Essence - odmiana podstawowa, ale mimo to dość bogato wyposażona, m.in. w system monitorowania przestrzeni przed autem z funkcjami wykrywania pieszych na jezdni i awaryjnego hamowania w mieście, aktywny tempomat do prędkości 210 km/h, system monitorujący zmęczenie kierowcy, trzystrefową automatyczną klimatyzację, cyfrowe wskaźniki, diodowe światła.

[*]Elegance - wersja środkowa i bazowa dla Shooting Brake obejmuje m.in. chromowane elementy zewnętrzne i wewnętrzne, światła dynamiczne, podgrzewane siedzenia, sportową kierownicę, systemy Lane assist i Emergency Assist, a także 18-calowe obręcze kół i znacznie większą możliwość konfiguracji.

[*]R-Line - odmiana o charakterze sportowym, różniąca się od Elegance bardziej stylistyką zewnętrzną i wewnętrzną niż wyposażeniem.

Źródło artykułu:WP Autokult
Volkswagenryneksegment d
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (7)