Nowe BMW Serii 4 już w konfiguratorze. Ceny modelu w Polsce

Jedno z najbardziej kontrowersyjnych BMW ostatnich lat właśnie wjeżdża do salonów. Nowa Seria 4 z charakterystyczną, dużą atrapą chłodnicy jest już dostępna w konfiguratorze. Jakie wersje przewidział importer i ile trzeba za nie zapłacić?

Nowe BMW Serii 4 nie spodoba się każdemu.
Nowe BMW Serii 4 nie spodoba się każdemu.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Choć polski oddział BMW jeszcze nie pochwalił się oficjalnym cennikiem nowej Serii 4, auto jest już dostępne w internetowym konfiguratorze marki. Aplikacja ta pozwala nie tylko stworzyć wymarzony egzemplarz, ale i zapoznać się z dostępnymi wariantami oraz ich cenami.

Nowa Seria 4 jest droższa od swojego poprzednika, wycenianego na co najmniej 169 200 zł. Za nową odsłonę zapłacimy o 20 700 zł więcej, czyli 189 900 zł. A jak kształtują cię ceny droższych wersji?

Nowe BMW Serii 4 - minimalne ceny wersji silnikowych:

Silniki benzynowe:

  • 420i 184 KM - od 189 900 zł
  • 430i 258 KM - od 212 900 zł
  • M440i xDrive 374 KM - od 309 900 zł

Silniki Diesla:

  • 420d 190 KM - od 204 900 zł
  • 420d xDrive 190 KM - od 214 900 zł

Każda z wersji występuje standardowo z 8-stopniową przekładnią automatyczną. Oprócz tego klienci mogą liczyć na system multimedialny iDrive, klimatyzację i pakiet systemów wsparcia kierowcy. Do wyboru są 3 linie wyposażenia.

Nowe BMW Serii 4 - wersje wyposażenia:

  • Linia podstawowa - od 189 900 zł - poza wymienionymi wcześniej zawiera też m.in. 17-calowe felgi aluminiowe, materiałowo-skórzaną tapicerkę i komfortowe, bazowe zawieszenie.
  • M Sport - od 205 000 zł - tutaj dodatkowo możemy liczyć na ambientowe oświetlenie wnętrza, pakiet aerodynamiczny, sportowe zawieszenie M, sportowe fotele i sportową kierownicę, ozdobne, czarne wstawki nadwozia i aluminiowe wstawki kokpitu.
  • M - od 309 900 zł - topowa odmiana występująca wyłącznie w parze z najmocniejszym napędem M440i xDrive o mocy 374 KM charakteryzuje się m.in. ostrzejszymi nastawami skrzyni biegów, układem kierowniczym o krótszym przełożeniu, tylnym spojlerem, elektrycznie regulowanymi fotelami i 18-calowymi kołami.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (9)