Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Focus ST mk. II & Ford Focus ST mk. III - mniej, czyli lepiej? [test autokult.pl] Downsizing à la Ferrari: jak Maranello pogodziło się z turbo… 30 lat temu Volkswagen Jetta 2.0 TDI BlueMotion Highline - test, opinia, spalanie, cena Nowy Ford Focus RS (2016) - test, opinia, spalanie, cena Mitsubishi Space Star 1,2 MT Intense - test Seat Leon Cupra R: długo na niego czekaliśmy, ale było warto Mercedes-Benz C180 T Avantgarde - świadomy wybór [test autokult.pl] Volvo XC70 D4 Drive-E Summum Inscription - test, opinia, spalanie, cena Subaru Forester - leśnik na służbie [test autokult.pl] Ford Tourneo Courier, Connect i Custom - rodzina w komplecie Citroën DS3 Racing - pigułka szczęścia [test autokult.pl] Peugeot 208 1,6 e-HDI Allure - lwi charakter w wersji mini [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią