Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Porsche Panamera Turbo Sport Turismo: tu wcale nie chodzi o rodzinę

Ten artykuł ma 2 strony:

Porsche Panamera Turbo Sport Turismo - dane techniczne, osiągi, spalanie

Porsche Cayenne S (2018)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V6 twin turbo  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdłużne  
Rozrząd: DOHC 24V  
Objętość skokowa: 2894 cm³  
Moc maksymalna: 440 KM przy 5700 — 6600 rpm  
Moment maksymalny: 550 Nm przy 1800–5500 rpm  
Skrzynia biegów: automatyczna Tiptronic S, 8-biegowa  
Typ napędu: Na cztery koła (AWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, zaciski 6-tłoczkowe  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, zaciski 4-tłoczkowe  
Zawieszenie przednie: Aluminiowe podwójne wahacze, pneumatyczne  
Zawieszenie tylne: Aluminiowe wielowahaczowe, pneumatyczne  
Średnica zawracania: 12,1 m  
Koła, ogumienie przednie: 275/40 ZR21  
Koła, ogumienie tylne: 305/35 ZR21  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: SUV  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 2095 kg  
Ładowność: 820 kg  
Długość: 4918 mm  
Szerokość: 2194 mm  
Wysokość: 1696 mm  
Rozstaw osi: 2895 mm  
Rozstaw kół przód/tył 1680/1673 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 75, opcjonalnie 90 l  
Pojemność bagażnika: 770 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 5,2 s (Lauch Control: 4,9 s)  
Prędkość maksymalna: 265 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 11,8 l/100 km 14,1 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 8,4 l/100 km 11,4 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 9,4 l/100 km 13,3 l/100 km
Emisja CO2: 213 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP:  
Cena:
Cena egzemplarza testowego: 655 915 zł  
Wersja silnikowa od: 454 794 zł  
Model od: 361 330 zł  

Zobacz również: Uczta dla zmysłów: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 V8 na filmie

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes Klasy V po liftingu chce być Klasą S. Na długie trasy trudno o wygodniejsze auto Kombi vs crossover: Peugeot 308 SW 2,0 BlueHDi Allure kontra 3008 1,6 HDi Style - test Opel Adam Rocks i Opel Adam S - test, opinia, spalanie, cena Ford Mondeo Vignale (2015) 2.0 TDCI Powershift - test, opinia, spalanie, cena BMW serii 7 po face liftingu. Opinie są podzielone nie tylko z powodu wyglądu Jeep Wrangler Unlimited 2,8 CRD Rubicon - amerykański dinozaur [test autokult.pl] Suzuki Vitara po liftingu: koniec z silnikami wolnossącymi Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej McLaren 720S Spider: nic już nie jest niemożliwe Kia Rio 1,4 WGT XL [test autokult.pl] Audi A3 2,0 TDI Ambiente - pozwól się zaskoczyć [pierwsza jazda autokult.pl] Volkswagen Jetta 2.0 TDI BlueMotion Highline - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Po co w Jeepie Cherokee 9. bieg, skoro się nie włącza? Sprawdziłem zużycie paliwa Test: Mercedes-AMG A 45 S (2020) kontra Audi R8 4.2 (2007) – wojna pokoleń Test: Dacia Duster na LPG - najtańszy SUV nie tylko w zakupie, ale i utrzymaniu Test: Mazda 3 z silnikiem Skyactiv-X 2.0 - 5 opinii, z którymi się nie zgadzam Audi RS6 Avant - wojna domowa. Model stracił pozycję lidera Renault Master 4x4 z napędem Oberaigner: twarda sztuka do pracy Pierwsza jazda: Seat Leon czwartej generacji - jeszcze więcej (zbędnej) elektroniki Test: Volkswagen Multivan 6.1 - chce być jak pradziadek. Bulli wysoko postawił poprzeczkę Pierwsza jazda: Mazda MX-30 to auto dla tych, którzy dobrze wiedzą, czego chcą Test: Volkswagen T-Roc R - Golf R w przebraniu? Nowe Audi A3 - nie ograniczajmy się! Test: Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDI 130 - komfortowy, oszczędny i okaleczony przez księgowych