Porsche Panamera Turbo Sport Turismo: tu wcale nie chodzi o rodzinę

Ten artykuł ma 2 strony:

Porsche Panamera Turbo Sport Turismo - dane techniczne, osiągi, spalanie

Porsche Cayenne S (2018)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V6 twin turbo  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdłużne  
Rozrząd: DOHC 24V  
Objętość skokowa: 2894 cm³  
Moc maksymalna: 440 KM przy 5700 — 6600 rpm  
Moment maksymalny: 550 Nm przy 1800–5500 rpm  
Skrzynia biegów: automatyczna Tiptronic S, 8-biegowa  
Typ napędu: Na cztery koła (AWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, zaciski 6-tłoczkowe  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, zaciski 4-tłoczkowe  
Zawieszenie przednie: Aluminiowe podwójne wahacze, pneumatyczne  
Zawieszenie tylne: Aluminiowe wielowahaczowe, pneumatyczne  
Średnica zawracania: 12,1 m  
Koła, ogumienie przednie: 275/40 ZR21  
Koła, ogumienie tylne: 305/35 ZR21  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: SUV  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 2095 kg  
Ładowność: 820 kg  
Długość: 4918 mm  
Szerokość: 2194 mm  
Wysokość: 1696 mm  
Rozstaw osi: 2895 mm  
Rozstaw kół przód/tył 1680/1673 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 75, opcjonalnie 90 l  
Pojemność bagażnika: 770 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 5,2 s (Lauch Control: 4,9 s)  
Prędkość maksymalna: 265 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 11,8 l/100 km 14,1 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 8,4 l/100 km 11,4 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 9,4 l/100 km 13,3 l/100 km
Emisja CO2: 213 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP:  
Cena:
Cena egzemplarza testowego: 655 915 zł  
Wersja silnikowa od: 454 794 zł  
Model od: 361 330 zł  

Zobacz również: Nowy Opel Zafira (2016) - test Autokult.pl - Samochód Miesiąca

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Golf GTI Clubsport 2017 – godny następca pierwszego GTI Jeep Grand Cherokee SRT: 2,5-tonowa interpretacja samochodu sportowego Opel Grandland X: nie zaskakuje, ale oferuje wystarczająco dużo BMW i3: wszystko, czym Tesla chciałaby być, ale nigdy nie będzie Świetna, ale nie doskonała. Test Mazdy MX-5 RF Gran turismo ery science-fiction: test Audi A7 na polskich drogach BMW 630d GT xDrive: zagadka pochodzenia rozwiązana Czy oprócz charakteru oferuje coś więcej? Jaguar XF Sportbrake 25t Portfolio Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G: SUV z dużym silnikiem na przekór modzie Test Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech – Francuzi wracają tam, gdzie być powinni Jeździłem moim marzeniem z dzieciństwa. Kolejny raz Mustang okazał się ideałem Kalifornia wychodzi z mody: za kierownicą nowego Ferrari Portofino Czy to jest odpowiedź na ograniczenia samochodu elektrycznego? Pierwsza jazda Mercedesem GLC zasilanym wodorem VW Golf GTI kontra Hyundai i30 N: pojedynek legendy z debiutantem na Silesia Ringu Plug-in w wydaniu BMW. Test hybrydowej Serii 5 Egzamin dojrzałości: Jaguar E-Pace D180 AWD w Tatrach Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo: nie zawiodła przy trzecim spotkaniu Duże auto za niezłe pieniądze. Test Opla Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi Auto miejskie prawie na miarę naszych czasów. Test Volvo XC40 D4 AWD Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ - sportowiec z duszą muscle cara Transplantologia ekstremalna: za kierownicą Fiata 500 z silnikiem Lamborghini Murcielago Ruf RGT: analogowy potwór w cyfrowym świecie Za kierownicą Noble'a M600 – ostatniego analogowego superauta

Popularne w tym tygodniu:

Jedyny taki pick-up na świecie. Škoda Mountiaq to dzieło studentów, które pozostanie unikatem Mitsubishi ASX po liftingu niedługo na drogach. Mocniejszy silnik, ogólny przepis bez zmian Peugeot 508 zadomawia się na rynku. Sprawdzam, co warto do niego zamówić Mercedes GLC po liftingu ma więcej gadżetów, ale zachowuje to, za co docenili go klienci Ostatni test 991: za kierownicą Porsche 911 Carrery T Nowa Toyota Supra z bliska. Jeden z najważniejszych powrotów ostatnich lat Kia Proceed 1.4 T-GDI: gran turismo za rozsądną cenę