Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Paliwo czy układ napędowy – co opłaca się oszczędzać w silniku TSI? Opona zimowa, całoroczna czy letnia? Podpowiadamy jak rozwiązać ten dylemat Głęboka kałuża i poważne szkody – co możesz zniszczyć w samochodzie? Łańcuch rozrządu i jego wcale nie tak wieczne życie Pułapka czy dobry wybór? Używana fabia, polo, ibiza, octavia z silnikiem 1.2 TSI Budowa klocków hamulcowych Czym naprawdę różni się Škoda Karoq od Kodiaqa? Okazuje się, że jest tego sporo Silnik 2.0 N47 od BMW i jego rozrząd. Sprawdzamy, czy jest aż tak źle Autogaz zimą będzie droższy. Wyjaśniamy dlaczego BMW, Audi, Mercedes - sprawdzamy wartość rezydualną segmentu premium [cz. 1] Jak działa i do czego służy ESP? HRT F111 Cosworth [technika wyścigowa odc. 18]

Popularne w tym tygodniu:

Motoryzacyjne mity, w które wciąż wierzymy. Lepiej poznać prawdę Oznaczenia opon. Można się z nich wiele dowiedzieć Najlepsze silniki benzynowe w swoich klasach – które polecamy w samochodach używanych? Silniki benzynowe, których nie warto kupować. Są bardzo podobne do tych polecanych Jak dbać o koło dwumasowe? Światła przeciwmgielne - zasady, przepisy, prawo Opony całoroczne to w praktyce opony na jesień. Pozwalają zapomnieć o kilku problemach Rozpórka zawieszenia - czym jest i czy warto ją stosować? Opona letnia z homologacją zimową – czym się różni od całorocznej? Światła drogowe - kiedy i jak ich używać zgodnie z prawem? Dywaniki samochodowe - jakie wybrać: welurowe czy gumowe? Lotnisko Katowice-Pyrzowice – parking: lokalizacje i ceny