Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Naklejka na tablicy to kiepski sposób na fotoradary. Dostaniesz mandat i punkty Przekładnia zębatkowa [układ kierowniczy] Oleje niskopopiołowe będziemy stosować coraz częściej. Powodem filtry cząstek stałych Co to jest szpera? Wyjaśniamy działanie mechanizmu, który ułatwia "latanie bokiem" Gdzie i kiedy można używać opon z kolcami? Obcokrajowiec w Polsce - na jakich zasadach może jeździć po drogach publicznych? Opony wielosezonowe – produkt uniwersalny czy marketingowy trik? Usterki układu hamulcowego: awarie zacisku Turbodoładowanie sekwencyjne Hybryda miękka, klasyczna i plug-in. Czym się różnią? Czujniki ciśnienia w oponach TPMS – jak to działa? LPG się nie opłaca? Sprawdzamy najczarniejsze scenariusze

Popularne w tym tygodniu:

Wydech Koenigsegga pozwolił uwolnić nawet 300 KM. Oto jak działa 5 najtańszych nowych aut na polskim rynku. Dacia nie jest już liderem Wymiana prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego. Czy adres zamieszkania ma znacznie? "Masło" w oleju silnikowym. To nic groźnego, ale nie należy bagatelizować Za co można stracić prawo jazdy? Nie tylko za prędkość i alkohol Zmiana kół na większe - nieduże różnice w rozmiarze, ale prawie same wady 5 mitów na temat opon. Przy zakupie więcej stracisz, niż oszczędzisz Kropki i paski na oponach. Co oznaczają i czy kolor ma znaczenie? Jak sprawdzić zaległe mandaty? Wszystkim zajmuje się skarbówka Odkrywamy tajemnice silnika bez korbowodów. Twórcy odpowiadają na wasze wątpliwości