Project Manhart F 300, czyli piekielnie mocne MINI F56 JCW

Już fabryczne MINI Cooper JCW to maszyna z piekła rodem jeśli chodzi o osiągi i czystą moc, ale nie brakuje tunerów, którzy nie szczędzą wysiłków by powołać do życia prawdziwą bestię.

Tak oto powstało MINI F 300 przygotowane przez niemieckiego tunera znanego z modyfikacji BMW Manhart.

Tak oto powstało MINI F 300 przygotowane przez niemieckiego tunera znanego z modyfikacji BMW Manhart.

Samochód nie ma daleko zachodzących zmian karoserii, ale uroku dodaje mu sama zmiana barw. Brytyjska zieleń wyścigowa połączona ze złotymi pasami i szachownicą świetnie komponują z felgami w tym samym kolorze.

Samochód nie ma daleko zachodzących zmian karoserii, ale uroku dodaje mu sama zmiana barw. Brytyjska zieleń wyścigowa połączona ze złotymi pasami i szachownicą świetnie komponują z felgami w tym samym kolorze.

Na piastach osadzono felgi MANHART 8x19 z oponami Falken o rozmiarze 215/35 ZR 19.

Na piastach osadzono felgi MANHART 8x19 z oponami Falken o rozmiarze 215/35 ZR 19.

Zawieszenie obniżono na regulowanym zestawie KW V3 i zastosowano karbonową rozpórkę.

Zawieszenie obniżono na regulowanym zestawie KW V3 i zastosowano karbonową rozpórkę.

W tylnej części łatwo dostrzec układ wydechowy Remusa ze stali nierdzewnej i dwiema 100-milimetrowymi końcówkami. Jest to system aktywny, którego głośność i przepustowość można ustawić w trzech różnych zakresach. Cena kompletu to 1783 euro.

W tylnej części łatwo dostrzec układ wydechowy Remusa ze stali nierdzewnej i dwiema 100-milimetrowymi końcówkami. Jest to system aktywny, którego głośność i przepustowość można ustawić w trzech różnych zakresach. Cena kompletu to 1783 euro.

Wnętrze obszyto Alcantarą i skórą, całość przeszyto złotymi nićmi i wyposażono w dywaniki sygnowane logo Manharta.

Wnętrze obszyto Alcantarą i skórą, całość przeszyto złotymi nićmi i wyposażono w dywaniki sygnowane logo Manharta.

Zobacz również: Mini Cooper S stary - wydech

Całość kosztuje 5831 euro, ale podobno jakość wykonania jest wzorcowa.

Całość kosztuje 5831 euro, ale podobno jakość wykonania jest wzorcowa.

Na koniec wisienka na torcie, czyli 2-litrowa jednostka napędowa B48A20 podkręcona do 300 KM i 470 Nm! Seryjne parametry to 231 KM i 320 Nm. Koszt takiej modyfikacji to 3270 euro, ale jeżeli komuś wystarczy Stage 1, czyli 275 KM i 435 Nm to zapłaci jedynie 1773 euro.

Na koniec wisienka na torcie, czyli 2-litrowa jednostka napędowa B48A20 podkręcona do 300 KM i 470 Nm! Seryjne parametry to 231 KM i 320 Nm. Koszt takiej modyfikacji to 3270 euro, ale jeżeli komuś wystarczy Stage 1, czyli 275 KM i 435 Nm to zapłaci jedynie 1773 euro.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Mini Paceman - gotowy do sezonu [galeria] Lotus Exos T125 w Monterey. Znaleźli się pierwsi nabywcy?! [galeria] Siedem Singerów spotkało się w jednym miejscu Chińska wersja Jeepa Wranglera 6x6 McLaren Production Centre od środka - tu powstają drogowe McLareny MINI Clubman All4 Scrambler concept - dla miłośników lekkiego offroadu Volvo S60 - oficjalna odsłona [galeria] Mercedes-Benz GLC (2015) na najnowszych zdjęciach Nowy Hyundai i30 Wagon (2017) - premiera 2014 BMW Serii 5 Sedan, Touring, Gran Turismo [galeria] Ferrari F40 i 488 GTB Novitec Rosso na felgach HRE Škoda Suberb L&K o mocy 280 KM - czy najdroższy model czeskiej marki jest też najlepszy?

Popularne w tym tygodniu:

Zbiór unikatowych aut klasycznych w National Collections Centre - galeria naszego redakcyjnego kolegi