Project Manhart F 300, czyli piekielnie mocne MINI F56 JCW

Project Manhart F 300, czyli piekielnie mocne MINI F56 JCW

Tak oto powstało MINI F 300 przygotowane przez niemieckiego tunera znanego z modyfikacji BMW Manhart.
Tak oto powstało MINI F 300 przygotowane przez niemieckiego tunera znanego z modyfikacji BMW Manhart.
Marcin Łobodziński
22.03.2016 10:43, aktualizacja: 02.10.2022 08:26

Już fabryczne MINI Cooper JCW to maszyna z piekła rodem jeśli chodzi o osiągi i czystą moc, ale nie brakuje tunerów, którzy nie szczędzą wysiłków by powołać do życia prawdziwą bestię.

Samochód nie ma daleko zachodzących zmian karoserii, ale uroku dodaje mu sama zmiana barw. Brytyjska zieleń wyścigowa połączona ze złotymi pasami i szachownicą świetnie komponują z felgami w tym samym kolorze.
Samochód nie ma daleko zachodzących zmian karoserii, ale uroku dodaje mu sama zmiana barw. Brytyjska zieleń wyścigowa połączona ze złotymi pasami i szachownicą świetnie komponują z felgami w tym samym kolorze.
Na piastach osadzono felgi MANHART 8x19 z oponami Falken o rozmiarze 215/35 ZR 19.
Na piastach osadzono felgi MANHART 8x19 z oponami Falken o rozmiarze 215/35 ZR 19.
Zawieszenie obniżono na regulowanym zestawie KW V3 i zastosowano karbonową rozpórkę.
Zawieszenie obniżono na regulowanym zestawie KW V3 i zastosowano karbonową rozpórkę.
W tylnej części łatwo dostrzec układ wydechowy Remusa ze stali nierdzewnej i dwiema 100-milimetrowymi końcówkami. Jest to system aktywny, którego głośność i przepustowość można ustawić w trzech różnych zakresach. Cena kompletu to 1783 euro.
W tylnej części łatwo dostrzec układ wydechowy Remusa ze stali nierdzewnej i dwiema 100-milimetrowymi końcówkami. Jest to system aktywny, którego głośność i przepustowość można ustawić w trzech różnych zakresach. Cena kompletu to 1783 euro.
Wnętrze obszyto Alcantarą i skórą, całość przeszyto złotymi nićmi i wyposażono w dywaniki sygnowane logo Manharta.
Wnętrze obszyto Alcantarą i skórą, całość przeszyto złotymi nićmi i wyposażono w dywaniki sygnowane logo Manharta.
Całość kosztuje 5831 euro, ale podobno jakość wykonania jest wzorcowa.
Całość kosztuje 5831 euro, ale podobno jakość wykonania jest wzorcowa.
Na koniec wisienka na torcie, czyli 2-litrowa jednostka napędowa B48A20 podkręcona do 300 KM i 470 Nm! Seryjne parametry to 231 KM i 320 Nm. Koszt takiej modyfikacji to 3270 euro, ale jeżeli komuś wystarczy Stage 1, czyli 275 KM i 435 Nm to zapłaci jedynie 1773 euro.
Na koniec wisienka na torcie, czyli 2-litrowa jednostka napędowa B48A20 podkręcona do 300 KM i 470 Nm! Seryjne parametry to 231 KM i 320 Nm. Koszt takiej modyfikacji to 3270 euro, ale jeżeli komuś wystarczy Stage 1, czyli 275 KM i 435 Nm to zapłaci jedynie 1773 euro.
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)