Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Podstawy aerodynamiki pojazdów [cz. 3]: Diabeł tkwi w szczegółach - problemy konstruktorów Zasada działania systemu MultiAir [część 2] Światła drogowe - kiedy i jak ich używać zgodnie z prawem? Tuning hamulców – większe tarcze to lepsze hamowanie [cz. 3] Oznaczenia opon. Można się z nich wiele dowiedzieć Nie tylko rowerem. Oto pojazdy, na które nie potrzeba prawa jazdy Czy wydatek na auto może być inwestycją? Możesz zarobić nawet kilka tysięcy Piaskowanie felg - czy jest to potrzebne przy renowacji? Kody silników 1.9 TDI: w tych modelach je montowano Zamiast wymiany wahacza tańsza i znana metoda sprzed lat. Wciąż jest aktualna Ile kosztuje przerobienie Audi na 500KM? Konstrukcja układu korbowego - tłoki [część 1]

Popularne w tym tygodniu:

Gaśnica samochodowa: czy można dostać mandat za złe umiejscowienie i brak legalizacji? Cofnięty licznik. Co jeśli błąd popełni diagnosta? Jazda bez prawa jazdy i uprawnień - co za to grozi? Czujnik położenia wału – jakie są objawy jego uszkodzenia? Co to jest kontrolka EPC? Metanol w zimowym płynie do spryskiwaczy – czy jest się czego bać? Odpowietrzanie układu chłodzenia - jak to zrobić? Wniosek o rejestrację pojazdu - jak go złożyć i jakie dokumenty są niezbędne? Ściąganie samochodu a ciśnienie w oponach Wymiana uszczelniaczy zaworowych - ile to kosztuje? Ogniowo wodorowe - jak to działa? Otwieranie auta z rozładowanym akumulatorem