Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Wymiana silnika – ile kosztuje, kiedy warto, a kiedy nie? BMW, Audi, Mercedes - sprawdzamy wartość rezydualną segmentu premium [cz. 2] Parkowanie gości na zamkniętych osiedlach. Co na to prawo? Dwusuw - już zapomniany? Układy wahaczy wzdłużnych [zawieszenie] Turbo timer - zadbajmy o turbosprężarkę Co zrobić, gdy samochód nie przeszedł przeglądu? Musisz działać szybko Poprawiamy układ dolotowy powietrza Volkswagen Caddy Racer [technika wyścigowa odc. 32] Serwisy nieautoryzowane lepsze od ASO?! Opony typu run-flat czy zwykłe – które wybrać? Naklejka na tablicy to kiepski sposób na fotoradary. Dostaniesz mandat i punkty

Popularne w tym tygodniu:

Zmiana kół na większe - nieduże różnice w rozmiarze, ale prawie same wady Wydech Koenigsegga pozwolił uwolnić nawet 300 KM. Oto jak działa Za co można stracić prawo jazdy? Nie tylko za prędkość i alkohol 5 najtańszych nowych aut na polskim rynku. Dacia nie jest już liderem 5 mitów na temat opon. Przy zakupie więcej stracisz, niż oszczędzisz Kropki i paski na oponach. Co oznaczają i czy kolor ma znaczenie? Jak sprawdzić zaległe mandaty? Wszystkim zajmuje się skarbówka Odkrywamy tajemnice silnika bez korbowodów. Twórcy odpowiadają na wasze wątpliwości