Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Fiat Panda Climbing 4x4 1,3 MultiJet [test autokult.pl] Hyundai i30 1.6 CRDi Comfort - test, opinia, spalanie, cena Hyundai i30 CW 1,6 GDI Comfort - po prostu dobre kombi [test autokult.pl] Škoda Octavia Scout 2,0 TDI 184 KM DSG – pierwsza jazda Za kierownicą Noble'a M600 – ostatniego analogowego superauta Volvo S90 D4 Inscription - wzorzec ze Szwecji Opel Astra po liftingu: zmiany nie dla Ciebie, tylko dla przepisów Audi A3 Cabriolet 1,8 TFSI S-Tronic Ambition - test Porsche 911 targa 4S - test Kia Picanto 1.2 X-line: kosztowny indywidualizm Renault Kadjar dCi 130 4x4 BOSE - test, opinia, spalanie, cena BMW X6 M50d - test

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Mazda 3 z silnikiem 2.0 Skyactiv-G pokazuje, że nie potrzeba 3 cylindrów i 8 biegów Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Nowy Opel Corsa: z tego zauroczenia miłości nie będzie, ale zostaniemy przyjaciółmi Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range