Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test vlog: Rolls-Royce Wraith kosztuje 2 mln zł? Czym różni się od zwykłego auta? Test: Hyundai Tucson N-Line – już wiem, dlaczego kochają go Polacy. Oto 5 powodów Nissan Juke 1,2 DIG-T Acenta - test Test: Mercedes Klasy C - to są właśnie mieszane uczucia Test: Mercedes-Benz 280 CE (C123) vs. E300 Coupe – po blisko 40 latach nie zmieniła się definicja luksusu, a jego priorytety Test: Rolls-Royce Ghost - tym razem nie chciałem prowadzić Test Volvo V60 T8 AWD: mocne i ekonomiczne kombi bez duszy sportowca Mercedes-Benz Sprinter Furgon 316 CDI A/T [test] Škoda Octavia 1,2 TSI DSG Ambition - test długodystansowy Test: Ford Transit Trail 2.0 170 KM - wszechstronny, ale nie do ciężkiego terenu Test: Porsche Taycan 4S - jedno auto na trzy miejsca hipotetycznego garażu Lamborghini Huracán EVO: walka do samego końca

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Test: Hyundai i30 N po liftingu - czy z automatem jest tak samo dobry, jak z ręczną skrzynią? Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Pierwsza jazda: nowy Lexus NX - klienci już rzucili się do salonów Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd