Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Fiat Doblò 2.0 MultiJet Lounge - test, opinia, spalanie, cena Peugeot 3008 2,0 HDI FAP 150 Allure – dlaczego nie? [test autokult.pl] Škoda Citigo 3D 1,0 MPI 60 KM Ambition – mów mi żabciu [test autokult.pl] Volkswagen Polo FL 1,2 BlueMotion Highline - test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG - test, opinia, spalanie, cena Škoda Superb Elegance (2013) 1,8 TSI DSG [pierwsza jazda autokult.pl] Renault Twizy: samochód, którym można wjechać do magazynu Volkswagen Amarok V6: kiedy chcesz SUV-a, ale potrzebujesz pick-upa Volkswagen T-Roc R przejmuje pozycję lidera, ale nie zaskakuje przy pierwszym kontakcie Kia Picanto 1.2 X-line: kosztowny indywidualizm Opel Meriva 1,6 CDTi Design Edition – test Super Drag Race – sportowe maszyny i długa prosta? Nie tylko za granicą…

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Test Audi Q3 Sportback 45 TFSI: zwracanie uwagi to jego główne zadanie Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście