Salon samochodowy we Frankfurcie: jakie samochody przygotowano na targi?

Odbywający się co dwa lata salon samochodowy we Frankfurcie to jedna z najważniejszych imprez motoryzacyjnych na świecie. Co będzie można zobaczyć podczas tego wydarzenia, a kogo zabraknie?

WP.PL

Ten artykuł ma 4 strony:

Hale wystawowe zostaną otwarte we wtorek 12 września i przez dwa dni będą gościć przedstawicieli ogólnoświatowych mediów. Potem, od 14 do do 23 września, targi będą otwarte dla wszystkich zwiedzających. Choć pozycja niemieckiej wystawy jest niekwestionowana, część marek postanowiło zrezygnować z udziału w niej. We Frankfurcie nie zobaczymy na przykład Alfy Romeo, Fiata, Jeepa, Peugeota, Nissana czy Mitsubishi. Nie oznacza to jednak, że podczas targów zabraknie premier. Oto najciekawsze z nich.

Bentley Continental GT

Bentley Continental GT

Jak sugerują zdjęcia, to jeden z najpiękniejszych samochodów tego roku. Projektantom angielskiej marki udało się zachować wiele akcentów z poprzedniego wcielenia tego modelu, ale jednocześnie nadać karoserii bardzo atrakcyjny, spójny wygląd. Pod maską gościć ma silnik W12 lub V8, a z czasem w ofercie pojawi się również hybryda. Debiut rynkowy Continentala GT planowany jest na marzec 2018 r.

BMW i3s

BMW

Bawarska marka pokaże we Frankfurcie kilka ciekawych modeli. Nowością będzie usportowiony elektryk, czyli i3s. Do zestawu ekologicznych pojazdów dołączy i8 w wersji cabrio. Poza tym BMW zaprezentuje również serię 6 Gran Turismo, odświeżonego SUV-a X3, koncepcyjne X7 oraz nowe M5. Należąca do BMW marka Mini pokaże zaś elektryczną wersję swojego najpopularniejszego hatchbacka.

Zobacz również: Tylko na Autokult.pl

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Oddaj stare auto w rozliczeniu, a dostaniesz 17 tys. zł od BMW Kia Lotos Race: emocjonująca V runda w czeskim Most Skąd wzięła się świnka Subaru? Odpowiedź nie jest taka oczywista Porsche przygotuje nową wersję 911. Ma być propozycją dla purystów Cykl WLTP zastąpił NEDC: koniec oszukiwania klientów? 10 nowoczesnych samochodów z otwieranymi światłami. Tak mogłyby wyglądać Oszczędny czy błyskotliwy? Włożył do Rolls-Royce'a silnik Toyoty Tak mogło wyglądać Porsche Cayenne. Rewolucyjne nadwozie w SUV-ie Tesla Model S po 400 000 km jako taksówka. Naprawa droga, ale tylko jedna! Najpopularniejsze crossovery segmentu B w Europie. Dominują Francuzi Będą ostrzejsze Toyoty. Premiera już w przyszłym miesiącu Obowiązkowe wyposażenie samochodu od 2018 roku Uwaga na kontrole - dziś europejska akcja "Prędkość" 85 000 kolizji i wypadków mniej dzięki asystentowi pasa ruchu Autosan kontra MAN: porównanie autobusów polskiego i niemieckiego producenta Następca Suzuki Jimny będzie prawdziwą terenówką. Bez żadnej konkurencji Problemy ze słynnym trio? Amazon szuka nowego prowadzącego Nawet Aston Martin wie, że nie chcesz DB11 z V8. Nietypowa pozycja w konfiguratorze Mercedes zapłaci za zezłomowanie starego auta Jak powstawała nowa Mazda MX-5? Historia odświeżania legendy Wygląda spektakularnie, jak jeździ? Pierwsze spotkanie z Lexusem LC Audi wprowadza nowe oznaczenia silników. Również ogromne zamieszanie Oto zwycięzca Konkursu Elegancji w Pebble Beach Do widzenia, Californio. Ferrari pokazało Portofino

Popularne w tym tygodniu:

Bugatti Chiron najszybciej przyspieszającym samochodem produkcyjnym. Pobił światowy rekord Potwierdzone informacje o kolejnej Mazdzie z silnikiem Wankla. Koncept już w październiku Mitsubishi EVO powraca! W planach elektryfikacja i... Lamborghini ogłosiło datę premiery SUV-a. Model Urus poznamy 4 grudnia Zabytkowy Bentley z wyjątkowym Porsche na lawecie. Przejechały setki kilometrów Brytyjski oddział Alpine musiał zdjąć swoją reklamę. Samochód jechał na niej zbyt szybko Toyota chce wrócić na rynek ze starą nazwą. Czy możliwy jest kolejny sportowy model? Zapłacisz mniej za parkowanie jeżeli masz nowsze auto. Ulgi zamiast kar Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari Land Rover Discovery holuje 110-cio tonowy pociąg Audi R8 z napędem na jedną oś. Jest odrobinę wolniejsze, ale potrafi driftować Polski rynek diesli. Nie przepadamy za nimi, ale kochamy TDI