Kia Carnival Hi Limousine przewiezie w luksusie aż 7 osób, a do tego ma V6 pod maską

Nowy Carnival, na niektórych rynkach dostępny także pod nazwą Sedona, w Korei doczekał się ekstremalnie luksusowego wydania Hi Limousine, które może być ciekawą, bardziej praktyczną alternatywą dla długich sedanów.

Luksusowy mikrobus jest dostępny wyłącznie w Korei Południowej.Luksusowy mikrobus jest dostępny wyłącznie w Korei Południowej.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Świetnie wyposażone i komfortowe mikrobusy zaprojektowane z myślą o przewozie większej liczby osób są w Azji całkiem popularne. Wystarczy wspomnieć chociażby Toyotę Alphard czy Nissana Elgranda. Teraz do tego grona dołącza również Kia Carnival Hi Limousine, która będzie dostępna wyłącznie na rodzimym, koreańskim rynku.

Różnice w stosunku do zwykłego Carnivala można dostrzec już na pierwszy rzut oka. Auto wyróżnia się bowiem podwyższonym dachem i dodatkowymi stopniami po bokach nadwozia, ułatwiającymi zajmowanie miejsc w kabinie. Samo wnętrze kusi natomiast przestrzenią i bogatym wyposażeniem.

Carnival jest w stanie pomieścić kierowcę i 6 pasażerów, przy czym ci siedzący w drugim rzędzie mogą liczyć na kapitańskie fotele z pełną regulacją. Nie brakuje również 21,5-calowego monitora z dostępem do pokładowych multimediów. Standardem jest też oczyszczacz powietrza i nastrojowe oświetlenie LED.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Pasażerowie potrzebujący prywatności mogą skorzystać również z eleganckich zasłon, które przypominają nieco limuzyny sprzed lat. Trochę kłócą się z nowoczesną stylistyką nadwozia i wnętrza, lecz pamiętajmy, że azjatyckie gusta są dość specyficzne.

Miejsce pracy kierowcy także nie daje powodów do narzekań. Tym bardziej, że auto zostało wyposażone w szereg systemów wsparcia, wliczając w to aktywny tempomat, asystent pasa ruchu, system wykrywania pieszych i rowerzystów, czy monitorowanie otoczenia.

W rodzimej Korei Carnival Hi Limousine jest napędzany 3,5-litrowym benzyniakiem o mocy 294 KM. Za tak skonfigurowane auto trzeba wyłożyć równowartość około 206 tys. zł.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/11] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Test Leapmotor T03. Znalazłem haczyk w sensacyjnym chińskim aucie za 99 zł miesięcznie
Test Leapmotor T03. Znalazłem haczyk w sensacyjnym chińskim aucie za 99 zł miesięcznie
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
Test: Škoda Superb 1.5 TSI Plug-In Hybrid. Sprawdziłem, ile przejedzie na samym prądzie
Test: Škoda Superb 1.5 TSI Plug-In Hybrid. Sprawdziłem, ile przejedzie na samym prądzie
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥