WAŻNE
TERAZ

Klamka zapadła. NATO rozpoczyna Eastern Sentry

Generację wstecz – Schmidt Revolution Golf GTI (2011)

Na rynku już od dawna jest Volkswagen Golf GTI szóstej generacji, ale firma Schmidt Revolution postanowiła wrócić do starszej konstrukcji – Golfa GTI (V).

Obraz
Olgierd Lachowski

Na rynku już od dawna jest Volkswagen Golf GTI szóstej generacji, ale firma Schmidt Revolution postanowiła wrócić do starszej konstrukcji – Golfa GTI (V).

Seryjnie 200-konny silnik ma teraz o 75 KM mocy maksymalnej więcej. Wzrost udało się osiągnąć dzięki nowemu oprogramowaniu jednostki napędowej, sportowym filtrom powietrza i innemu układowi wydechowemu.

Obraz

Poza tym jest to dobrze znany motor, a więc ustawiony z przodu w poprzek turbodoładowany silnik o objętości skokowej 2,0 l wyposażony w bezpośredni wtrysk paliwa.

Oprócz większej mocy Golf GTI ma też zmodyfikowane obniżone zawieszenie AP Racing i koła z 19-calowymi felgami ze stopów lekkich, na które założone są opony 225/35 R 19 przygotowane przez firmę Marangoni.

Obraz

Zewnętrznie Golf GTI przygotowany przez Schmidt Revolution odróżnia się tylnym zderzakiem z wersji R32, natomiast w kabinie pasażerskiej zagościł system nawigacyjny firmy Kenwood.

Dane techniczne

  • Typ: R4
  • Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
  • Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
  • Objętość skokowa: 1984 cmsup3/sup
  • Doładowanie: turbosprężarka
  • Moc maksymalna: 275 KM
  • Objętościowy wskaźnik mocy: 138,61 KM/l (seryjny – 100,81 KM/l)
  • Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna

Hamulce i koła:

  • Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 312 mm
  • Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 282 mm
  • Koła przednie: 19”
  • Koła tylne: 19”
  • Opony przednie: 225/35 R 19
  • Opony tylne: 225/35 R 19

Masy i wymiary:

  • Masa własna: 1336 kg
  • Stosunek masy do mocy: 4,59 kg/KM (seryjny – 6,68 kg/KM)
  • Długość: 4216 mm
  • Szerokość: 1759 mm
  • Rozstaw osi: 2578 mmblock position=\inside6724/block

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są