Generację wstecz – Schmidt Revolution Golf GTI (2011)
Na rynku już od dawna jest Volkswagen Golf GTI szóstej generacji, ale firma Schmidt Revolution postanowiła wrócić do starszej konstrukcji – Golfa GTI (V).
24.12.2011 | aktual.: 07.10.2022 18:46
Na rynku już od dawna jest Volkswagen Golf GTI szóstej generacji, ale firma Schmidt Revolution postanowiła wrócić do starszej konstrukcji – Golfa GTI (V).
Seryjnie 200-konny silnik ma teraz o 75 KM mocy maksymalnej więcej. Wzrost udało się osiągnąć dzięki nowemu oprogramowaniu jednostki napędowej, sportowym filtrom powietrza i innemu układowi wydechowemu.
Poza tym jest to dobrze znany motor, a więc ustawiony z przodu w poprzek turbodoładowany silnik o objętości skokowej 2,0 l wyposażony w bezpośredni wtrysk paliwa.
Oprócz większej mocy Golf GTI ma też zmodyfikowane obniżone zawieszenie AP Racing i koła z 19-calowymi felgami ze stopów lekkich, na które założone są opony 225/35 R 19 przygotowane przez firmę Marangoni.
Zewnętrznie Golf GTI przygotowany przez Schmidt Revolution odróżnia się tylnym zderzakiem z wersji R32, natomiast w kabinie pasażerskiej zagościł system nawigacyjny firmy Kenwood.
Dane techniczne
- Typ: R4
- Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
- Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
- Objętość skokowa: 1984 cmsup3/sup
- Doładowanie: turbosprężarka
- Moc maksymalna: 275 KM
- Objętościowy wskaźnik mocy: 138,61 KM/l (seryjny – 100,81 KM/l)
- Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Hamulce i koła:
- Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 312 mm
- Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 282 mm
- Koła przednie: 19”
- Koła tylne: 19”
- Opony przednie: 225/35 R 19
- Opony tylne: 225/35 R 19
Masy i wymiary:
- Masa własna: 1336 kg
- Stosunek masy do mocy: 4,59 kg/KM (seryjny – 6,68 kg/KM)
- Długość: 4216 mm
- Szerokość: 1759 mm
- Rozstaw osi: 2578 mmblock position=\inside6724/block
Źródło: WCF