Ceny Audi S3 Limousine

Po uroczystej premierze, która miała miejsce na Poznań Motor Show 2014, Audi S3 Limousine można zamawiać już w polskich salonach marki z Ingolstadt. To samochód charakteryzujący się ogromną mocą i wysoką efektywnością. Wyposażony w mocny silnik 2.0 TFSI, dostępny jest w dwóch wersjach: z sześciobiegową manualną skrzynią biegów i z przekładnią automatyczną S Tronic. Poszczycić może się także standardowo montowanym napędem na cztery koła quattro.

Ceny Audi S3 Limousine 1
Platforma Autokult

Informacja prasowa

Sportowe, a jednocześnie dające ogromne możliwości codziennego użytkowania Audi S3 Limousine z manualną przekładnią biegów kosztuje 169 570 zł. Ten sam model

z automatyczną skrzynią S tronic – 178 370 zł.

Niezależnie od rodzaju zamontowanej skrzyni biegów nowe Audi S3 Limousine wyposażone jest standardowo w napęd na cztery koła quattro oraz szereg systemów podnoszących bezpieczeństwo, np. układ ESC, progresywny układ kierowniczy, ksenonowe reflektory z diodowymi światłami do jazdy dziennej czy adaptacyjne światła hamowania. Dodatkowo, również w standardzie, znajdziemy tu m.in. system Audi drive select, sportowe zawieszenie czy system Start/Stop z układem rekuperacji

Jednostka napędowa 2.0 TFSI generuje moc 221 kW (300 KM) i moment obrotowy 380 Nm. W czterocylindrowym silniku zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania techniczne związane z efektywnością – podwójny wtrysk, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą silnika, system zmiennych faz rozrządu Audi Valvelift i system zarządzania temperaturą.

Lista opcjonalnych dodatków i akcesoriów jest bardzo długa. Kupujący może zamówić np. wersję z elektromagnetycznym systemem kontroli zawieszenia Audi Magnetic Ride, w pełni diodowymi reflektorami przednimi czy z czerwonymi zaciskami hamulców przednich ozdobionymi emblematami S3. Dodatkowo, również opcjonalnie, dostępne są m.in. fotele sportowe typu „S”, tapicerka skórzana Feinappa, pakiet Connectivity czy trójramienna, wielofunkcyjna, sportowa kierownica ze spłaszczonym u dołu wieńcem.

Samochód może być wyposażony w całą gamę systemów wspomagających, takich jak Audi active lane assist i Audi side assist, Audi cruise control z pre sense front, asystenta podjazdu czy tempomat.

Topowa wersja S3 Limousine charakteryzuje się zmodyfikowanym wyglądem zderzaków, osłony chłodnicy Singleframe, wlotów powietrza, obudowy lusterek bocznych, progów i tylnego spojlera. We wnętrzu Audi S3 Limousine znajdziemy jedyne w swoim rodzaju wskaźniki instrumentów z szarymi tarczami, a także aplikacje dekoracyjne ze szczotkowanego aluminium.

Informacja prasowa

Źródło: Audi

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ten lakier Bentleya kosztuje więcej niż nowiutki Mercedes
Ten lakier Bentleya kosztuje więcej niż nowiutki Mercedes
Będzie nowa ekspresówka. Wiemy gdzie i kiedy
Będzie nowa ekspresówka. Wiemy gdzie i kiedy
Sprzedali tylko 34 auta. Jest decyzja w sprawie polskiego rynku
Sprzedali tylko 34 auta. Jest decyzja w sprawie polskiego rynku
Towar wysypał się z auta. Policjanci szybko nabrali podejrzeń
Towar wysypał się z auta. Policjanci szybko nabrali podejrzeń
Przyszedł do komendy, bo chciał udowodnić partnerce, że jest trzeźwy. Nie był
Przyszedł do komendy, bo chciał udowodnić partnerce, że jest trzeźwy. Nie był
Kolejna marka przeprasza się z przyciskami, ale z ekranów nie zrezygnuje
Kolejna marka przeprasza się z przyciskami, ale z ekranów nie zrezygnuje
Duster doczekał się wersji pick-up. Wiemy, gdzie go kupicie
Duster doczekał się wersji pick-up. Wiemy, gdzie go kupicie
Mitsubishi Eclipse Cross – nie sercem, a rozumem
Mitsubishi Eclipse Cross – nie sercem, a rozumem
10 lat od Dieselgate. Jak wielkie oszustwo zmieniło Volkswagena i cały nasz świat
10 lat od Dieselgate. Jak wielkie oszustwo zmieniło Volkswagena i cały nasz świat
Nowe Renault 4 doczekało się wersji van. Tak jak jego pierwowzór
Nowe Renault 4 doczekało się wersji van. Tak jak jego pierwowzór
Nowe auto za mniej niż 60 tys. zł. Fiat udowadnia, że to wciąż możliwe
Nowe auto za mniej niż 60 tys. zł. Fiat udowadnia, że to wciąż możliwe
Chińczycy chcą produkować w Europie. Wiemy gdzie
Chińczycy chcą produkować w Europie. Wiemy gdzie