WAŻNE
TERAZ

"Zagrożenie atakiem". Uruchomiono syreny ostrzegawcze w Świdniku

Autokult.pl obejmuje patronat medialny nad Battle Royale

W dniach 23-24 sierpnia 2014 na terenie lotniska w Białej Podlaskiej odbędzie się wyjątkowa impreza motoryzacyjna. Pierwszy raz w Polsce z takim rozmachem zostaną zorganizowane zawody typu drag racing na odcinku 1 mili. Z dumą oświadczamy, że Autokult.pl został patronem medialnym tego wydarzenia. Zapraszamy na Battle Royale!

Obraz
Mariusz Zmysłowski

Rywalizacja będzie odbywać się na odcinku 1 mili, czyli 1609 m. Wyjątkowy będzie sposób, w jaki układane będą starcia między zawodnikami. Dla zwiększenia spektakularności wydarzenia, możliwe będą bitwy między klasami. Dzięki temu zawodnicy będą mogli mierzyć się ze sobą nawzajem bez granic. Istotny będzie jedynie czas, odnotowany po przejeździe. Następnie będzie on spisywany w klasie, w której zadeklarowana była dana maszyna.

W trakcie zawodów będą brane pod uwagę trzy czasy: ET (elapsed time), czas przewidziany i RT (reaction time). W eliminacjach liczona będzie suma ET+RT, natomiast w finałach uwzględniony zostanie jedynie ET.

Wszystkie startujące maszyny podzielone są na klasy:

  • Super Lightweight (np. KTM X-Bow, Ariel Atom) – dopuszczalne modyfikacje bez limitu
  • Stock Premium (np. Porsche Panamera, Ferrari FF, Audi RS5, BMW M6) – seryjne auta klasy premium
  • Premium Performance (przykładowe auta jak wyżej) – dopuszczalne modyfikacje bez limitu
  • Super Cars (np. Nissan GT-R, Porsche 911 Turbo, Lamborghini Aventador) – dopuszczalne modyfikacje do 700 KM na kołach
  • Super Sport (samochody powyżej 800 KM na kołach) – dopuszczalne modyfikacje bez limitu
  • Ultimate Cars (np. Bugatti Veyron, Pagani Huayra, Koenigsegg Agera R) – dopuszczalne modyfikacje bez limitu
  • Classic Sport Cars (np. Lamborghini Countach, Ferrari F40)
  • SUV (np. BMW X5M, Mercedes-Benz ML 63 AMG) – dopuszczalne modyfikacje bez limitu
  • Moto – motocykle z dopuszczalnymi modyfikacjami bez limitu

Już teraz listy zgłoszonych aut robią wrażenie. Organizatorzy podają, że na listach znajduje się między innymi Ferrari F12berlinetta (740 KM), Nissan GT-R R35 Alpha 9 (1000 KM), Audi RS4 (1000 KM), Nissan GT-R R35 HKS GT800 (840 KM), Ferrari 599 GTB F1 (620 KM), Ford Mustang 1967 (500 KM), Nissan Juke-R (800 KM), Ford Shelby GT500 (750 KM), Mitsubishi Evolution IX (850 KM), Porsche 911 Turbo DT-EXL1500R (1500 KM), Lamborghini Gallardo (1576 KM), Nissan GT-R (2000 KM), Suzuki Hayabusa Turbo (600 KM), Audi S4 TTD Turbotechnik (1148 KM), Ferrari 458 Italia (570 KM) i Honda NXS (510 KM).

Starty będą odbywać się na torze o szerokości 60 m, z 800-metrową strefą hamowania. Dodatkowo organizatorzy przewidzieli strefę hamowania awaryjnego o długości 731 m. Szczegółową mapę imprezy, która będzie jeszcze aktualizowana, możecie zobaczyć tutaj.

Imprezę ma wyróżniać nie tylko rozmach i niesamowite maszyny zawodników, ale również szerokie spektrum atrakcji towarzyszących. Bez względu na to, czy zasiądziecie na trybunach (w tym jedna lotna w, okolicach 400-600 m od startu), czy czas będziecie spędzać na pozostałym terenie Battle Royale, nie będzie Wam się nudzić.

Sprzedaż biletów rusza już wkrótce. Poinformujemy Was o tym, jak tylko będą one dostępne. Organizatorzy przewidują dystrybucję w sieci salonów Empik oraz na e-bilet. Bilet dla jednej osoby na jeden dzień będzie kosztować 130 zł. Dodatkowe 70 zł kosztuje miejsce na trybunie. Dwudniowy bilet bez trybuny będzie kosztował 200 zł, z trybuną 300 zł. Dzieci do 12 lat mają wstęp wolny, ale jedynie z opiekunem.

Wśród dodatkowych atrakcji znalazły się pokazy sportów ekstremalnych, Moto Show, cheerleaderki, muzyka na żywo oraz kasyno. Nie zabraknie również zaplecza gastronomicznego.

Będziemy Was na bieżąco informować o nowościach związanych z Battle Royale. Przed nami między innymi konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Tymczasem po więcej szczegółów zapraszamy na stronę oficjalną stronę Battle Royale oraz na fanpage imprezy na Facebooku.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił