Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Ranger 3,2 TDCi Wildtrak - universal soldier [pierwsza jazda autokult.pl] BMW 225xe Active Tourer: hybryda lepsza od benzyny i diesla Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym Nowy Nissan NP300 Navara (2015) 2.3 dCi 190 - test, opinia, spalanie, cena Honda CR-V 1,6 i-DTEC Lifestyle - test, opinia, spalanie, cena Nissan Micra 1.5 dCi: oszczędna propozycja dla wymagających Peugeot 308 GTi: hot hatch pozbawiony charakteru Mercedes Klasy V po liftingu chce być Klasą S. Na długie trasy trudno o wygodniejsze auto Toyota Auris Touring Sports Hybrid Prestige [test] Fiat Tipo 1.3 MultiJet: mały diesel w dużym fiacie Opel Insignia ST Cosmo 2,0T 250 KM 4x4 A/T - serce czy rozum? [test autokult.pl] Podsumowanie testów samochodowych autokult.pl (2011)

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Test Audi RS 5 Sportback: czego bało się Audi? Test Forda Focusa Active Kombi: dla tych, którzy stronią od SUV-ów Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej