Test: BMW X1 – tego już nie odzobaczysz. Psia kostka!

Najnowsze BMW X1 ma być teraz pełnoprawnym wprowadzeniem do gamy modelowej samochodów z literą X na tylnej klapie. W związku z tym projektanci chcieli jak najbardziej optycznie powiększyć ten samochód i nadać mu bardziej dostojny charakter. Udało się?

BMW X1 – test wideo

Trzeba przyznać, że parę zabiegów stylistycznych, jak budowa maski czy odwrócenie wzoru świateł do jazdy dziennej w technologii LED, naprawdę pozytywnie wpłynęło na odbiór tego samochodu. Najnowsze BMW X1 stało się dużo bardziej eleganckie i wreszcie jest "jakieś". Najważniejsze jest jednak to, że za wygląd odpowiada Jacek Pepłowski, który był szefem projektantów.

Najnowsze wcielenie BMW X1 urosło nie tylko w obietnicach, ale także na papierze, bo samochód realnie zwiększył swoje wymiary. Do tego zastosowanie nowej płyty podłogowej pozwoliło na zaoferowanie naprawdę atrakcyjnej palety silnikowej. W tym modelu znajdziecie zarówno silniki benzynowe, wysokoprężne, miękkie hybrydy, hybrydy typu plug-in, jak i czystego elektryka.

Każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Do tego wygląd samochodu również jest dowolny, co powoduje, że mając czysto elektryczny napęd, nie trzeba być skazanym na minimalistyczny wygląd, który kojarzy się z tego typu samochodami. Oczywiście to nie jedyne nowości. Pewnie zastanawiasz się też, o co chodzi z tą psią kostką? Odpowiedź w filmie. Zapraszam!

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Volvo V90 B4 - połączenie wszystkiego, co kojarzy się z marką Kia e-Soul wygląda nietypowo i ma świetny napęd. Mnie przekonała 5 mitów o elektrykach i Mercedes EQA, by się z nimi zmierzyć. Tu trzeba spojrzeć szerzej Czy hybrydowy SUV ze skrzynią E-CVT nadaje się na wyjazd w góry? Toyota C-HR w Alpach Test: Citroën Berlingo 1.2 PureTech - propozycja dla tych, którzy nie potrzebują SUV-a Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Offroad Marcina: Fiat Panda Cross - w terenie dwa cylindry to za mało Test wideo: Suzuki Swift Sport - oddajcie mi moje konie! Test: Audi V8 z 1991 r. - idealne do szybkiego transportu. Pokazuje siłę quattro Test: Mitsubishi L200 Stark - 3 blokady robią tu robotę! Pierwsza jazda McLarenem 765LT na torze Silverstone: konfrontacja z finałowym bossem BMW 118i (F20) Sport Line M/T - mieszane uczucia [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Ford GT40 oraz GT – stanąłem oko w oko z legendą Le Mans i jego współczesnym odpowiednikiem BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale"